A Deichmann tovább terjeszkedik az online-piacon

Bővíti e-kereskedelmét az osztrák Deichmann cipőkereskedelmi vállalat, miután már most is minden ötödik lábbeli az online piacon talál gazdára. Az e-kereskedelem szimpla bővítésén túl tovább újításokat is tervez a Deichmann: az egyik bécsi boltban már tesztelik az úgynevezett összcsatornás rendszert( omnichannel), ami lehetővé teszi, hogy  vevő egy képernyő megérintésével tájékozódjon a teljes kínálatról, s a  kiszemelt cipőt ott helyben meg is rendelje. Ennek a módszernek az előnye, hogy a vállalat az egymástól eltérő kereskedelmi csatornáit egy összcsatornás rendszerbe integrálja, megkönnyítve  vásárlást.

Az Ausztriában 25 éves jubileumát ünneplő cég egyébként tavaly első ízben lett piacvezető: tíz millió pár lábbelit értékesített 175 üzletében, árbevétele 2016-ban 5 százalékkal 248 millió euróra emelkedett. Az esseni anyavállalat 2016-ban 5, milliárd euró árbevételre tett szert, ennek 60 százaléka származott külföldről.