Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Jennifer Lopez – szépségipari guru, a latin-amerikai női vállalkozók segítője

Elemzések2025. szept. 15.Növekedés.hu

Új sorozatot indít portálunk: minden hónapban olyan világsztárokat mutatunk be, akik nemcsak saját művészeti területükön, hanem az üzleti életben is megállták a helyüket, sikeres önálló vállalkozást indítva. Sorozatunk első részében Jennifer Lopez dollármilliós üzleteit mutatjuk be: az énekesnő-színésznő saját szépségipari céggel, önálló italmárkával, produkciós vállalattal és számos ingatlanbefektetéssel rendelkezik, ezek értéke meghaladja a félmilliárd dollárt. JLO emellett évek óta elkötelezett támogatója a latin-amerikai származású nőknek: pénzügyi képzéssel és támogatási programokkal segíti boldogulásukat, többek között a mikrohitelezéssel foglalkozó Grameen nagyköveteként. JLO nemcsak anyagilag támogatja a hátrányos helyzetű latina nőket, hanem saját maga is aktívan részt vesz a mentorálásukban.

Alig ért véget Jennifer Lopez húsz állomásból álló európai és ázsiai turnéja (mely során Budapestre is ellátogatott, elképesztő sikerű show-t bemutatva), máris új filmjének, a Pókasszony csókja című musicalnek a népszerűsítésén dolgozik. A Bill Condon által rendezett produkciót október 10-én mutatják be a mozikban, főszerepben a táncosnői tehetségét is megmutató Lopezzel.

Miközben a Puerto Rico-i felmenőkkel rendelkező énekesnő-színésznő szakmai karrierje újabb és újabb csúcsait éri el, hosszú évek óta sikerrel építi saját vállalkozásait is, most ez utóbbiakat mutatjuk be.

Jennifer Lopez amerikai énekes-színésznő (k) az Up All Night Live in 2025 turnéjának budapesti állomásán az MVM Dome-ban 2025. július 20-án.
Fotó: MTI/Lakatos Péter

Saját cipők után betörés a szépségiparba

Mielőtt Lopez öt évvel ezelőtt létrehozta saját szépségipari cégét, a JLO Beauty-t, számos óriáscéggel dolgozott együtt. Többek között a L’Oreal kampányarca volt, de dolgozott a DIOR-nak, a Coach-nak és a BodyArmor cégeknek. A következő lépcsőt egy saját cipő-és táskakollekció jelentette, mely a Designer Brands vállalattal kötött együttműködése nyomán született meg. 2020-ban döntött úgy JLO, hogy saját szépségipari céget alapít, a döntését gondos piackutatás előzte meg, ezt követte a lehetséges gyártási együttműködő partnerek felkutatása.

Indulása óta szárnyal a JLO Beauty, mely felsőkategóriás arc-és testápoló termékeket árul, fókuszba téve a színésznő-énekesnő tökéletes külalakját.

Jegyezzük meg, hibátlan megjelenéséért JLO sokat is tesz: egy héten 4-6 alkalommal edz személyi edző irányítása mellett, óriási figyelmet fordít bőrére, szépsége pedig természetességet sugall 56 éves korában is.

Termékei magas minőségű alapanyagokból állnak, és megfizethetőek a középosztálybeli amerikaiak számára.

Az alapgondolat és a termékek fejlesztése JLO területe, míg a gyártást az Ascendant Beauty LLC végzi. A JLO Beauty termékeit kizárólag Lopez reklámozza, közösségi média felületein minden héten legalább egy termékére hívja fel a figyelmet. Oktató videókat is forgat, amelyeken bemutatja reggeli és esti arc-és testápolási rutinját, természetesen minden felhasznált termék a saját vállalatáé.

Koktélok palackba zárva

Felbuzdulva a szépségipari termékek sikerén Jennifer Lopez 2023-ban saját italmárkát alapított Delola néven.

A termékfejlesztést itt is ő vezeti, az első termék egy előre palackozott prémium koktél volt, amelyet tavaly és idén újabb ízek követtek. A Delola márka mediterrán életérzést sugall, az induló reklámfilmeket Olaszország Amalfi tengerpartján forgatták le. A magas minőségű, felső-középkategóriás italok reklámarca itt is kizárólag Jennifer Lopez, a palackozott italok gyártásáért és szállításáért a House of Delola vállalat felel.

Ingatlanbefektetések

Karrierje kezdetétől JLO ingatlanba is fekteti a színészetből és éneklésből megkeresett pénzét.

Számos nagyértékű ingatlannal rendelkezik Los Angelesben (köztük az értékes Bel Air negyedben), de van luxuslakása Manhattanben és háza a New York állambeli Hamptonsban.

Luxusnyaralója a Miami-ban található Star Islanden fekszik.

Pénzügyi képzéssel segíti a latin-amerikai nőket

Lopez New York Bronx városrészében született és nőtt fel, édesanyja és édesapja Puerto Rico-i bevándorló. Miután Lopez világhírt szerzett, egyre fontosabbá vált számára a hozzá hasonló környezetben nevelkedett, latin-amerikai származású nők helyzete.

Visszatérően hangsúlyozza, hogy sok latina vállalkozó alapvető hátrányokkal tudja elindítani vállalkozását a szűkösebb finanszírozás és a nem megfelelő tudás miatt.

JLO felvállalja, hogy a felsőfokú végzettséggel nem rendelkező édesanyjának milyen nehézségekkel kellett szembesülnie.

Személyes mentorálások alkalmával arra buzdítja a latin-amerikai nőket, hogy bátran kezdjenek vállalkozásba, ne hagyják hogy a hátterük korlátozza őket.

JLO tevékenységére felfigyelt a Grameen America is, aki mikrohitelekkel ösztönzi ezt a réteget. 2022-től Lopez együttműködik velük, nagykövetként vesz részt a munkában.

Segít abban, hogy a latin-amerikai vállalkozó nők hozzáférhessenek olyan tudáshoz és forrásokhoz, amelyek korábban nehezebben voltak elérhetőek számukra.

Az együttműködés keretében a vállalkozást alapítani készülők felkészítést kapnak az alapvető pénzügyi-gazdálkodási kérdésekről, ezen kívül személyre szabott készségfejlesztés is rendelkezésükre áll. Lopez többször hangoztatott célja, hogy megfelelő tudással és készségekkel, valamint motivációval vértezze fel azokat a nőket, akik hozzá hasonló háttérrel kezdték életüket.