A Master Good megújította a Ságát

Hírek2020. szept. 17.Növekedés.hu

A minőségi elvárás nem lehet a luxustermékek fogyasztóinak kiváltsága - vallja a Bárány-család által vezetett Master Good. A hazai baromfiipar vezető szereplője 113 év tudásával és tapasztalatával újította meg kívül-belül az ország egyik kedvenc virslijét, a Füstlit, valamint a teljes Füstli- és Füstlizer-termékcsaládot.

Az 1907-ben induló tradíciókon alapuló, családi vállalkozást működő Master Good a közelmúltbanmegvásárolta brit tulajdonosától a szintén nagy múltú Ságát.

A sárvári üzem így több mint 30 év után újra hazai tulajdonba került.

A baromfipiac jelentősszereplőjeként a Sága beolvadása a Master Good-cégcsoportba az ország gazdasági erejét is növelia magyar tulajdonosváltással.

2020: Újjászületik a teljes Füstli- és Füstlizer-termékcsalád

A világviszonylatban meghatározó szereplőnek számító kisvárdai Master Good a hazai baromfi üzletáglegjelentősebb résztvevője, a legnagyobb piaci részesedéssel.

Északkelet­ magyarországi központjukbóla világ négy kontinensére exportálják termékeiket, kizárólagosan hazai, GMO-mentes élelemmeltáplált, hozamfokozó- és hormonmentesen nevelt csirkék húsát előállítva és forgalmazva.

A Master Good ezt a felelősségteljes gondolkodást alkalmazza a továbbiakban a Sága Füstli és Füstlizerportfóliójában is, saját GMO-mentes csirkehúsra váltva az eddigi pulyka­ alapanyagot.

A Ságamegreformálásának másik jelentős lépése, hogy piacra dobják a Füstlit a magyar fogyasztók általkedvelt sertéshúsból is.

A Sága Füstli- és Füstlizer-termékcsaládjának megújítását hosszan tartó háttérmunka előzte meg,amelynek kiemelt eleme a termékek csomagolásának újratervezése is.

A Master Good minőségi gondolkodásmódját jelzi a megújuláshoz felkért kreatív szakemberek sora is,köztük lpacs Géza brandépítő (Apacs Stúdió) és Herendi Gábor filmrendező.