Az Erste már a tévében is a karácsonyra készül

Hírek2021. nov. 19.Növekedés.hu

Megérkezett az Erste Csoport legújabb karácsonyi reklámfilmje. A bécsi székhelyű bankcsoport már negyedik éve segít karácsonyi hangulatot teremteni globális digitális kampányával. Idén az Erste Csoport reklámja világunk és legfiatalabb lakóinak jövőjére összpontosít. Korábbi hirdetéseinek 200 milliós megtekintésével az Erste Csoport az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a rendszeres karácsonyi reklámot készítő vállalatok között. A reklám kreatív megjelenítéséért ismét a Jung von Matt DONAU felelt - olvasható a közleményükben.

A jövőre összpontosítva

Az új karácsonyi film a klímaváltozással foglalkozik és a családok mindennapi életéből vett ismerős helyzetek segítségével mutatja be, hogy egyetlen apró cselekedettel is sokat tehetünk a jobb jövőért. Takarékoskodni a vízzel, szelektíven gyűjteni a szemetet, és biciklizni autózás helyett – minden a felelős viselkedésről szól, hogy élhetőbb jövőt teremtsünk a gyermekeinknek. A reklám azt meséli el, hogy egy leendő apát hogyan késztet fenntartható cselekvésre, ha születendő gyermekére gondol. Ez a #higgyaholnapban.

A jövő mindnyájunk számára nagy kihívást jelent. Át kell gondolnunk tetteinket, alternatívákat keresnünk, új kihívások elé állítanunk magunkat – a megszerzett tapasztalatok segítségével pedig fejlődnünk kell. Ez nem csak arról szól, hogy le kell mondanunk bizonyos dolgokról, hanem arról is, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségekből és emberileg is fejlődjünk. Higgyünk a holnapban

– mondta Mario Stadler, az Erste Csoport márkaigazgatója.

Jól bevált gárda

Ismét a Jung von Matt DONAU volt a felelős a reklám kreatív megvalósításáért. Werner Singer, kreatív igazgató és ügyvezető partner:

Az Erste Csoport azon a reklámfilmjei, amelyeknek a létrehozásában az elmúlt években közreműködtünk, egyértelmű üzenetet hordoztak: higgyünk magunkban. Idén kiterjesztettük ezt a gondolatot: higgyünk magunkban és a holnapban. Éppúgy, mint Jakub, a film főszereplője, aki nap mint nap új döntési helyzetekbe kerül, ahogy legjobb tudása szerint igyekszik a világot a lehető legjobbá tenni születendő kislánya számára, és alig várja, hogy találkozhasson vele.

Az animációt a londoni Passion Pictures készítette, miután az elmúlt években is sikerrel hozták létre az Erste Csoport karácsonyi kisfilmjeinek saját világát. Mark Waring rendezővel együttműködve a Passion Pictures idén egy olyan fantáziavilágot hozott létre, amelyet a stop-motion ihletett és dacol a valósággal. A film zenéjét a Soviet Science szerezte, a dalszöveget pedig Andreas Putz, a Jung von Matt DONAU alapítója és ügyvezető partnere írta.

Az új #higgyaholnapban című reklám megtekinthető az Erste Csoport weboldalán, valamint a YouTube-on, a Facebookon, és a Twitteren.