A magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökség, az Influence Media csatlakozott a More Agencies globális ügynökség hálózathoz, amely helyi partnerein keresztül közel 30 országban nyújt egyedi igényekre szabott marketing, kommunikációs és public affairs szolgáltatásokat - tájékoztatta az Influence Media közleményben.
A More Agencies, amely szigorú szempontrendszer alapján választja ki helyi partnereit, kereste meg a magyar vállalatot - írták.
A közlemény szerint a 2017-ben alapított Influence Media már az indulásától kezdve támogatja magyar - elsősorban innovatív, technológiai - vállalkozások nemzetközi piacra lépését és üzletfejlesztését kommunikációs szakértelmével.
A nemzetközi partnerkapcsolatok bővítésével az ügynökség most ezt a szakmai kompetenciát emeli magasabb szintre, és immár lead-ügynökségként képes több országot lefedő kommunikációs stratégiákat és kampányokat kidolgozni és megvalósítani a More Agencies hálózathoz tartozó helyi ügynökségi partnerek bevonásával. Kiemelték: az ügynökség hozzáférést kap a legfrissebb globális vállalati kommunikációs gyakorlatokhoz, beleértve az élvonalbeli AI-alapú és adatvezérelt megoldásokat.
A More Agencies a világ leggyorsabban növekvő, független ügynökségeket tömörítő hálózata, amely a marketing, PR és public affairs területén nyújt nemzetközi, egyedi igényekre szabott szolgáltatást ügyfeleinek.
A 2024-ben alapított hálózat partnerein keresztül jelenleg közel 30 országot fed le: Nyugat-Európában, Kelet-Közép-Európában, Észak-, Dél- és Közép-Amerikában, illetve az Ázsia-Csendes Óceán régióban. Az Influencer Media elsősorban vállalati kommunikációval, PR-rel, közösségi médiával, munkáltatói márka menedzsment (employer brandinggel) foglalkozik.
Referenciái között multinacionális és magyar vállalatok találhatók, például az AstraZeneca, a Continental csoport, a BDO Corporate Finance, az Europ Assistance, a Generali Biztosító, a Genertel Biztosító, a Lilly Hungária, a Lufthansa Systems Hungária, a Nokia Networks, a Maserati, a Ringier, a 77 Elektronika Kft., a Wallis Motor, vagy a WHC csoport. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint az Influence Solutions Kft. árbevétele tavaly 101,2 millió forintra nőtt az előző évi 91,9 millió forintról, adózott eredménye 1,7 millió forintra csökkent a 2023-as 8,6 millió forint után ugyanebben az időszakban.