Eladta a Nestlé a Boci csokit és a Melba kockát: egy magyar vállalat a vevő
HírekA Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI, a MELBA és a PÁRIZSI KOCKA védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára. A BOCI-t és a többi érintett márkát a Nestlé a privatizáció során, 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg.
Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a BOCI, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon
– mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária Kft ügyvezetője.
Ezzel párhuzamosan a BOCI értékesítése lehetővé teszi a Nestlé Hungária Édesség Üzletága számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton.
Az ellátás folytonosságának biztosítására egy átmeneti időszakban a Nestlé gyártja majd tovább az érintett termékeket, ezzel is garantálva, hogy a fogyasztók megszakítás nélkül hozzáférhessenek kedvelt csokoládéjukhoz.
A tranzakció 2024. május 22-én zárul.
Elsődleges prioritásunk annak biztosítása, hogy fogyasztóink továbbra is élvezhessék a BOCI csokoládé kényeztető ízélményét, anélkül, hogy váratlan költségingadozások következnének be - írja a Nestlé.
Fontos azonban megjegyezni, hogy az árazás esetleges kiigazításait körültekintően és a piaci dinamikára érzékenyen kell megközelíteni. Ezeket a kiigazításokat, ha szükséges, megfontoltan hajtjuk végre, mindig a BOCI márkát meghatározó kivételes standardok szerint.
A Nestlé Hungária a világ legnagyobb, több mint 150 éves élelmiszeripari vállalata, 189 országban van jelen világszerte.
A svájci vállalat Magyarországon három gyárában (Szerencsen, Diósgyőrön és Bükön), illetve budapesti központjában összesen több mint 2800 embert foglalkoztat.