Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Magyarországra jön a világ egyik legnagyobb online divatáruháza

Hírek2021. márc. 16.MTI

A Zalando online életmód- és divatáruház még az idén piacra lép Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában, Magyarországon és Romániában pedig jövőre, ezáltal a társaság már 25 országban lesz jelen - közölte a vállalat.

A vállalat hosszú távon arra törekszik, hogy kiszolgálhassa a hozzávetőlegesen 450 milliárd euró értékű teljes európai divatpiac 10 százalékát.

A közlemény szerint tavaly a Zalando árbevétele 8 milliárd euró volt, az előző év azonos időszakához képest 23,1 százalékkal nőtt, idén pedig éves szinten 24-29 százalékos árbevétel növekedéssel, 9,9-10,3 milliárd euró bevétellel számolnak.A vállalat 2021-ben 350-400 millió euró értékű tőkeberuházással fejleszti logisztikai infrastruktúráját, valamint technológiai platformját.A Zalando fontos része számos márka, üzlet és kiskereskedő digitális értékesítési stratégiájának, tavaly a negyedik negyedévében a Zalando partner programja 24 százalékot tett ki a webshop teljes forgalmából. Tavaly év végéig több mint 2400 üzlet csatlakozott a platformhoz a programon keresztül, és 2021 február végére ez a szám meghaladta 3400-at.

A Zalandot 2008-ban, Berlinben alapították. A vállalat 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik és 17 piacon van jelen.

Termékei között megtalálhatóak a ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek.