Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Marketing mesterképzés indul a Metropolitan Egyetemen

Hírek2019. jan. 27.Növekedés.hu

Idén ősztől elindul a Budapesti Metropolitan Egyetemen (METU) a Marketing mesterszak (MSc) első évfolyama. A négy féléves képzésen haladó szintű elméleti és gyakorlati marketingtudást sajátíthatnak el a jelentkezők, erőteljes digitális és integrált marketingkommunikációs fókusszal. A nappali és levelező képzésen államilag finanszírozott helyekre is be lehet kerülni. Nappali és levelező tanrenden is meghirdeti akkreditált Marketing mesterképzését a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). A képzés átfogó ismereteket nyújt mindazoknak, akik jobban át szeretnék látni a marketingfolyamatokat, valamint képbe szeretnének kerülni a legfrissebb marketingtrendekkel. A nagy múltú marketingoktatási háttérrel rendelkező intézményben a Kereskedelem és marketing alapszak évek óta az egyik legnépszerűbb üzleti alapképzés, jelenleg ezen a szakon tanul a legtöbb elsőéves hallgató. Emellett a marketinghez kapcsolódó executive MBA szakirányú programok is igen népszerűek a jelentkezők között. A Dr. Papp-Váry Árpád elismert branding szakember, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke által összefogott, most induló mester (MSc) szakon arra készítik fel a hallgatókat, hogy gyorsan és kreatívan tudjanak alkalmazkodni a folyamatosan változó környezethez és mindig megtalálják a célcsoporthoz és a márkához legjobban illeszkedő megoldást. 2019 őszétől az egyetem tudományos fokozattal rendelkező marketingoktatói mellett olyan neves gyakorlati szakemberektől is tanulhatnak a képzésen részt vevők, mint Csarnai Marianna, a MediaSales ügyvezetője; Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere; Dr. Horváth Attila, a BIG FISH Payment Services Kft. ügyvezető igazgatója; Klausz Melinda, a kozossegi-media.com ügyvezetője; Dr. Németh Gabriella, az OFFI Zrt. vezérigazgatója. A mester szakon elsajátítható ismeretek széles tudásanyagot foglalnak magukba, a marketingmenedzsment digitális kihívásaitól a marketing információs, kontrolling és CRM rendszerek működésmódján át egészen az online gazdaság, értékesítés és marketing rejtelmeinek megismeréséig. Emellett részletesebben is tanulhatnak a hallgatók a marketingkutatásról, a vásárlói magatartásról, a termék- és márkamenedzsmentről, a fogyasztói és üzleti sales tevékenységről és olyan speciális jogi területekről is, mint például a médiajog, a reklámjog és az adatvédelem. A komplex rendszerekben és marketingfolyamatokban való gondolkozást az órák részeként feldolgozott esettanulmányok és gyakorlati példák segítik elő. A képzést olyan, hazai viszonylatban is különlegesnek számító szabadon választható tárgyak színesítik, mint a Direkt marketing, az Influencer marketing, az Országmárkázás, a Reklámszövegírás vagy a Sportmarketing.