Megújul a Vodafone, figyeljen, aki ügyet akar intézni
HírekJúlius 24-28. között megújul a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el . Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint.
A fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető - mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV - szolgáltatásokat nem.
A vállalat közölte: ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel. Az előfizetéseiken az ügyfelek ebben az időszakban nem tudnak módosítani, így díjcsomag-váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Az esedékes mobil-szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség.
A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek - közölték.