Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Hírek3 órájaNövekedés.hu

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.

Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért felelt.A pályáját rendezvényszervezéssel kezdő szakember korábban az SZTE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékén is dolgozott óraadó oktatóként. A LoungeComm gárdájában PR consultant pozícióban elsősorban közlekedési, turisztikai és telekommunikációs területen támogatja az ügynökség partnereit.

Erdei Patrik másfél évtized után egy informatikai lapkiadótól állt át az ügynökségi oldalra,főszerkeszetői, szerkesztői, újságírói, rendezvényszervezői és projektmenedzseri feladatait váltotta át pr-tanácsadói szerepre. A GS (volt GameStar) magazin főszerkesztő pozíciója után a LoungeComm csapatában PR account managerként kezdte meg a munkát.

Szentmártoni Anna egy könyvkiadónál szerzett tapasztalatotrendezvényszervezőként, szerkesztőként, emellett weboldal‐, közösségimédia-kezeléssel, illetve pályázati koordinációval is foglalkozott, majd egy PR-ügynökségnél fejlesztette tovább tudását.

A Lounge Communication kötelékében PR account executive-ként dolgozó fiatal szakember az ügynökség telekommunikációs, logisztikai, illetve közlekedési szektorban tevékenykedő ügyfeleinek kommunikációját segíti.

Ügynökségi oldalról érkezett az ügynökséghez Árva Dániel,aki az elmúlt közel három évet a stratégiai tervezés támogatásával, közösségimédia-menedzsmenttel, illetve rendezvényszervezéssel töltötte egy pr-ügynökségnél. Főbb ügyfelei között szerepeltek az FMCG-szektorban aktív nagyvállalatok.

A LoungeComm munkájába PR account executive-ként az ügynökség légiközlekedési, pénzügyi és állami ügyfeleinek kommunikációját támogatja.


A Lounge Communication folyamatosan növekvő létszámmal, aktív new business tevékenységével, illetve nemzetközi szintű pályázatai eredményei révén a közelmúltban olyan új ügyfeleket szerzett, mint a Kifli.hu, a ONE Magyarország, a Használtautó.hu, illetve a Money.hu.

Az ügynökségnek 2024-ben hazai és nemzetközi szakmai pályázatokon 68 shortlistje volt, amiből közel háromtucat díj született. A LoungeComm elhozta tavaly a Grand Stevie díjat is, az amerikai megmérettetés 21 éves fennállása óta első magyar nagydíjasaként.