Új ügyfélszolgálati kirendeltséget nyitott Budapesten a NÚSZ
HírekA Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. a budapesti Rumbach Sebestyén utcában. Az új kirendeltséggel együtt a NÚSZ Zrt. az országban már 19 helyszínen áll az ügyfelek rendelkezésére.
A fizetős úthálózaton évente átlagosan 5 százalékos forgalomnövekedés tapasztalható, ami az útdíjfizetési szolgáltató ügyfeleinek és ügyféligényeinek folyamatos növekedésével jár együtt. Erre válaszul a NÚSZ Budapest belvárosában megnyitotta a sorban 19. kirendeltségét. A hivatalos megnyitón Gyimesi László, a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt. vezérigazgatója, valamint Bartal Tamás, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója vett részt.
Budapest a magyar közlekedésnek is centruma, ami a NÚSZ adataiból is látszik. Az útdíjfizetési szolgáltató meglévő ügyfélszolgálati irodáiban történő összes ügyintézés több mint 60 százaléka az eddigi két budapesti irodára összpontosult.
Csak ezen a két ponton a NÚSZ közel 120 ezer embernek segített ügyet intézni 2019. első félévében.
Bartal Tamás, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója
Bár a díjfizetős utak főként a településeken kívül haladnak, egyre nagyobb igény mutatkozik a városon belüli ügyintézési lehetőségre is. Ehhez az elváráshoz illeszkedik a NÚSZ Rumbach Sebestyén utcában, a 19-21. szám alatt található új ügyfélszolgálata, amely nem csak autóval, de tömegközlekedéssel, kerékpárral, gyalogosan is könnyen megközelíthető - mondta Bartal Tamás, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója.
A főváros jelentőségét mutatja, hogy a NÚSZ minden évben a Pest megyei e-matricából értékesíti a legtöbbet: az első félévben több mint egymillió fogyott ebből a típusból, ami az összes vásárolt megyei matrica több mint felét teszi ki.
Ezzel a matricával – ötezer forintért 13 hónapon keresztül több mint 3 millió ember 300 kilométernyi gyorsforgalmi utat tud használni Budapesten és az agglomerációban.
A NÚSZ belvárosi ügyfélszolgálati pontjának megnyitása azt jelenti, hogy az állami és önkormányzati cégek összefogása révén valódi közlekedési szolgáltató központ jött létre az ország és a főváros szívében, ahol a Budapesti Közlekedési Központ és a Budapest Közút ügyeinek intézése mellett már a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató szolgáltatásai is teljes körűen egy helyen elérhetőek.
Az M7 mellől a városba költözött a székesfehérvári iroda
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. székesfehérvári ügyfélszolgálati irodája az M7-es autópálya melletti pihenőből a városba költözött. Szeptember 2-ától már új helyen, a Berényi út 13. szám alatt, a megszokott nyitva tartási időben, ingyenes parkolási lehetőséggel várjuk partnereinket és vásárlóinkat.
Az éves e-matricák értékesítését tekintve Fejér megye az előkelő második helyen áll az országos rangsorban.
Idén az első félévben – a decemberi előértékesítéssel együtt – közel 210 ezer Fejér megyei matricát vásároltak az autósok, 10,3 százalékkal, mintegy 20 ezerrel többet, mint a múlt év azonos időszakában. A legkelendőbb a Pest és Fejér megyei matricakombináció, ebből mintegy 110 ezer talált gazdára. Kizárólag Fejér megyére érvényes matricát 14 ezer rendszámra váltottak.