Wolfie is a tudatos munkavállalásért kampányol
HírekKommunikációs kampány indult a munkáltatók és munkavállalók munkavédelmi és munkaügyi tudatosságának növelése érdekében, a Technológiai és Ipari Minisztérium Iparért és Munkaerőpiacért Felelős Államtitkárságon megvalósuló GINOP-5.3.7–VEKOP-17-2017-00001 „Jogszerű foglalkoztatás fejlesztése” című kiemelt projekt keretében. A Random Trip, Wolfie és Miki357 közreműködésével zajló kampány ősz végéig fut.
Az image kampány célcsoportját a munkáltatók, jelenlegi és leendő munkavállalók, valamint az érdekképviseletek, a munkabiztonsági és munkaegészségügyi szakemberek és a média képviselői alkotják.
Célja a munkajogi és munkabiztonsági tájékozottság és tudatosság növelése, amelybe a munkavállalók bejelentésére, szerződésére, munkabérére és munkaidejére vonatkozó szabályok megismertetése éppúgy beletartozik, mint az alapvető munkavédelmi előírások és speciális veszélyforrások kommunikálása.
A hathónapos kampányidőszak központi elemét két videóklip alkotja: egyik munkajogi, a másik munkavédelmi témában készült a Random Trip és Wolfie (Farkas Roland) együttműködésében – előbbi a zenei alapot, utóbbi a dalszöveget alkotta meg.
A videóklipek gyártója a 235, rendezője pedig Miki357, fotós, reklámfilmes szakember, a Magyar Klipszemle alapítója. Miki357 nevéhez a reklámokon kívül egész estés dokumentumfilmek és számos könnyűzenei videóklip rendezése is fűződik – többek között az Irie Maffia, a Bëlga, a Wellhello és a Margaret Island zenekarokkal dolgozott együtt.
A Punnany Massifnak is készített már jó pár klipet, így régi szakmai és baráti kapcsolat fűzi Wolfie-hoz.
A Random Tripben mindig inspirálni tudjuk egymást a mondanivaló tekintetében, nagyon szeretem, hogy mindig valami újat tudunk alkotni, hogy a zenészek egyéni mondanivalói és a zenei stílusok keverednek. A kampányvideók megalkotásánál az volt a célunk, hogy a humor eszközével tegyük közérthetővé a tartalmat, mindezt úgy, hogy frissek és szórakoztatóak maradjunk. Azt hiszem, Miki357 rendezése is jól visszaadja ezt a törekvést
– mondta Wolfie.
A június 1-től őszig futó integrált kampány keretében a videóklipek online felületeken (YouTube, Facebook) illetve kormányablakokban jelennek meg.
A további kampányelemekkel országosan elhelyezett óriásplakátokon, rádiószpotok és interaktív nyereményjátékok formájában találkozhatunk, de közösségi média-tartalmak és PR-munka is támogatja a kampányt.