50 000 szerződés: Az OTP Lakástakarék új mércét állít az ügyfélélményben és digitális megtakarításban
IngatlanAz OTP Lakástakarékpénztár Prémium termékcsaládjának 2023 márciusi indulása óta már több mint 50 000 lakáscélú megtakarítási szerződést kötöttek. A digitális értékesítési modell és az ügyfélközpontú fejlesztések révén az OTP Lakástakarék új szintre emelte a lakástakarékpénztári szolgáltatások minőségét.
Az érdeklődés folyamatosan növekszik: a megkötött szerződések száma már meghaladta az 50.000 darabot. Bár a legtöbb szerződés továbbra is az OTP Bank fiókhálózatában jön létre, az online csatornák térnyerése látványos: az ügyfelek több mint 40%-a már internet- vagy mobilbankon keresztül köti meg szerződését.
Ügyfeleink elégedettségét jól mutatja, hogy az online értékesítési folyamatunk esetén az elégedettségi mutatónk 82%. Ez azt jelenti, hogy túlnyomó többségük szívesen ajánlaná másoknak is az OTP Lakástakarék online megtakarítási lehetőségét. A digitális csatornákra épített értékesítési modellünk és az ügyfélközpontú fejlesztések egyértelműen visszaigazolják stratégiánk helyességét
– mondta Florova Anna, az OTP Bank Lakossági Hitelezési Igazgatóságának ügyvezető igazgatója.
Az OTP Lakástakarék által kínált lakáscélú megtakarítás egyszerű és rugalmas: nincs szükség kedvezményezett megjelölésére, egy magánszemély vagy akár társasház vagy lakásszövetkezett bármennyi szerződést köthet korlátozás nélkül, és a teljes felhasználási folyamat online is elérhető.
A Prémium termékcsalád 4 és 8 éves megtakarítási idővel választható, amelyhez az OTP Lakástakarék 4 év esetén 10%, 8 év esetén pedig 30% Lakástakarék Prémiumot biztosít. A digitális folyamatok a még állami támogatással igényelt lakástakarékpénztári termékkel rendelkező ügyfelek számára is megkönnyítik az adminisztrációt.
A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlattételnek. További részletekről kérjük, tájékozódjon az OTP Bank bankfiókjaiban és honlapján (www. www.otpbank.hu/lakastakarek) közzétett üzletszabályzatokból és hirdetményekből.

