Az OTP Bank már Instagramon és TikTokon is fejleszti a pénzügyi tudatosságot
PénzügyKét új közösségi média csatornát indított az OTP Bank, így most már a Facebook és a LinkedIn mellett Instagramon és TikTokon is jelen van a hitelintézet. Az új aktivitással az OTP Bank célja, hogy egyre szélesebb körben, szórakoztató és informatív módon fejlessze az emberek pénzügyi tudatosságát.
Több százezres megtekintésnél tartanak az OTP Bank új TikTok-csatornájára feltöltött videók, és már az Instagramon is lehet követni a hitelintézetet. Az új közösségi média felületeken megjelenő edutainment tartalmakban szóba kerülnek a pénzügyi alapfogalmak, az adatbiztonság és a célcsoportokat érintő pénzügyi termékek, szolgáltatások. Az OTP Bank célja, hogy könnyed és barátságos stílusban, közérthető módon minél szélesebb körben segítse és motiválja az embereket: foglalkozzanak tudatosabban a pénzügyeikkel.
A hitelintézet mindkét felületen olyan karaktereket, történeteket és élethelyzeteket mutat be, amelyekkel a követők könnyen tudnak azonosulni. Az Instagramon elsősorban a 24 év felettiekhez szól Ottó, az OTP Bank egy kitalált, új munkatársa, aki első kézből szerzi meg a számukra érdekes információkat.
A TikTokon pedig OTP Junior néven indult el a csatorna, amely kifejezetten a 24 év alattiakat célozza. Itt a fiatalokat érintő pénzügyi témákat a három Z generációs főszereplő, Sári, Imi és Lola járják körül. Közös albérletbe költözésük számos kihívást és nézeteltérést is hordoz magában, amelyek megoldásához az OTP Bank innovatív és kényelmes szolgáltatásai és termékei lehetnek segítségükre. A koncepció kidolgozásában a Café Communications kreatívügynökség, a tartalmak gondozásában pedig a BeSocial social media ügynökség a bank partnere.
Az OTP Bank folyamatosan arra törekszik, hogy termékei és szolgáltatásai mellett információkkal is fejlessze a hazai pénzügyi kultúrát. Az OTP Fáy Alapítvány trénerei interaktív és gyakorlatias online és offline pénzügyi edukációs képzéseket tartanak különböző korú fiatalok számára a saját központokban és az iskolákban is. Az évente megjelenő OTP Öngondoskodási Index pedig rámutat az öngondoskodás fontosságára, és felhívja a figyelmet többek között az előtakarékosság és a túlfogyasztás problémáira is. Ezeknek az erőfeszítéseknek a sorát bővítik az újonnan elindult social media csatornák.