A Lounge Group az éves Apex PR Toplista második helyén
HírekA Lounge Group PR divíziója számos díjnyertes kampánnyal zárta a 2021-es esztendőt. A nemzetközi és hazai színtéren is kiemelkedő szakmai és kreatív teljesítménynek köszönhetően a Lounge Group a 2. helyre került az év legeredményesebb ügynökségeinek fenntartott Apex PR Toplistán – egy helyet javítva a tavalyi 3. helyezésén - olvasható a közleményükben.
Előkelő helyezésünk a szakmai elismerések hadával együtt méltó tanúbizonysága annak a sokszínűségnek, amellyel a PR a legmagasabb stratégiai szinten segítheti a vállalatokat. Legyen szó reputáció- és krízismenedzsmentről, vállalati és termékkommunikációról, társadalmi felelősségvállalásról és fenntarthatósági projektekről, digitális kampányokról és tartalmi együttműködésekről, belső kommunikációról és employer brandingről, a PR által eredendően biztosított hitelesség mára elengedhetetlenné vált. Nagy örömünkre egyre több vállalati döntéshozó és board tag gondolkodik hasonlóan. Nagyszerű eredménynek tartom, hogy az említett „műfajok” mindegyikében sikerült a nemzetközi és a hazai szakma elismerését kivívnunk. Ezúton is köszönöm ügyfeleinknek a bizalmat, munkatársaimnak pedig a példamutató helytállást. Közösen 2022-ben is bearanyozhatjuk a PR reneszánszát
mondta Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.
A Lounge Group PR divíziója az alábbi díjnyertes és shortlistes kampányoknak köszönhetően került az éves Apex PR Toplista második helyére.
- Lounge Group – In Data We Trust (IPRA GWA „Business-to-business; inhouse” kategória – shortlist)
- Budapest Airport – COVID in the Air (IPRA GWA „Reputation management” kategória – arany; Sabre Awards EMEA „Transportation & Logistics” kategória – shortlist; PR Excellence Hungary Award „Issue management/Specifikus hírnévmenedzsment” kategória - shortlist)
- Jófogás – Esély egy jobb kutyaéletre (PR News CSR & Nonprofit Awards „Cause Branding Campaign” kategória – shortlist; IPRA GWA „Corporate responsibility” kategória – shortlist; Sabre Awards EMEA „Corporate responsibility” kategória – shortlist; PR Excellence Hungary Award „Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelése” kategória – shortlist, Nemzetközi zsűri – bronz)
- Jófogás – „Jobb gazdi leszek” interaktív oktatóvideó-sorozat (European Excellence Awards „Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia” kategória – arany; Eventiada IPRA GWA „Best Campaign Promoting PR Industry” – arany, „Best Campaign in Central Europe” kategória – shortlist; Prizma „Mozgókép, PR-film, oktatófilm” kategória – bronz, „E-kereskedelem” kategória – shortlist, „Digitális PR-kampány” - shortlist)
- Jófogás – Hogyan lesz egy használt kanapétól tisztább a levegő? (Influ „Videós megoldások” kategória – ezüst; CMA „Márkacéllal született online videók és klipek” kategória – bronz, „Egyéb tartós fogyasztási cikkek” kategória – bronz; Prizma „Influencer PR-kampányok” kategória – shortlist)
- Jófogás – Jótett Csomagokkal az egyszülős családokért (DoingGood CSR Award „Szociális ügyek” főkategória – arany; HRKomm Award „Legeredetibb CSR program” kategória – bronz; Prizma „CSR-megoldások” kategória - bronz, „E-kereskedelem” kategória – bronz)
- Szerencsejáték Zrt. – Digitális Lottózás (IPRA GWA „Consumer PR for an exisiting service” kategória – arany, „Consumer PR for an exisiting product” kategória – shortlist; PR Excellence Hungary „Issue management/Specifikus hírnévmenedzsment” kategória – shortlist)
- Szerencsejáték Zrt. – A játék összeköt (IPRA GWA „Community relations” kategória – shortlist; Prizma „CSR-megoldások” kategória – shortlist; PR Excellence Hungary Award „Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelése” kategória – shortlist; Prizma „CSR-megoldások” kategória – shortlist; DoingGood CSR Award „Szociális ügyek” főkategória – shortlist)
- Szerencsejáték Zrt. – Szerencsekarácsony (IPRA GWA „Internal communications” kategória – shortlist; PR News Platinum Awards „Employee event” kategória – shortlist; PR Excellence Hungary „Belső kommunikáció” kategória – shortlist)
- Magyar Posta – Adventi Kalendárium (DoingGood CSR Award „Szociális ügyek” főkategória – shortlist; Prizma „CSR-megoldások” kategória – shortlist)
- Diákhitel Központ – Diákhitel social media kampány (Influ „Integrált megoldások” kategória – shortlist (társnevezőként)