A Lounge Group az éves Apex PR Toplista második helyén
HírekA Lounge Group PR divíziója a 2022-es évet is számos díjnyertes kampánnyal és megoldással zárta.
A kiemelkedő kreatív teljesítménynek köszönhetően az ügynökség évek óta stabilan a nemzetközi színtér legjobbjai között szerepel, emiatt pedig, tavalyi pozícióját megőrizve, ismét a 2. helyre került a legeredményesebb hazai ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán.
Négy ügyfele (Jófogás - Adevinta Hungary 3., Magyar Posta 7., Szerencsejáték Zrt. 9., MVM 10.) pedig a megbízói TOP10-be.
A globális iparági trendeknek megfelelően egyre gyakrabban látunk el lead feladatokat integrált kampányok során, és egyre több kreatív brief érkezik hozzánk. 2022-ben is bátran alkalmaztunk többek között outdoor, BTL, event és digitális megoldásokat a PR égisze alatt. Idén sem lesz másképp. Ügyfeleink kampányait jövőbe mutató technológiák és folyamatosan továbbfejlesztett szolgáltatásaink bevonásával fogjuk megvalósítani, továbbra is nagy hangsúlyt fektetve a szakmánkban elengedhetetlen tanácsadói kompetenciák erősítésére és a PR határainak tágítására
– mondta Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.
A Lounge Group PR divíziója az alábbi díjnyertes és shortlistes kampányokkal került az éves Apex PR Toplista második helyére. Az alábbiakon kívül pedig a 2022-es Kreatív Prizmán még az Év Ügynöksége díjat is kiérdemelte.
- Jófogás – Ha a szeretve használt tárgyak mesélni tudnának! (Prizma „PR-vezérelt integrált kampány” kategória – arany, „E-kereskedelem” kategória – arany, „Adat- vagy kutatásalapú PR-megoldások” kategória – ezüst; European Excellence Awards „Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia” kategória – shortlist)
- Jófogás – „Jobb gazdi leszek” interaktív oktatóvideó-sorozat (International Business Awards „Digital Media Relations” kategória – Arany Stevie; CMA „Márkacéllal született online videók és klipek” kategória – bronz, „Egyéb tartós fogyasztási cikkek” kategória – bronz; PR Excellence Hungary Award „Nemzetközi kategória” – bronz, „Digitális kommunikáció” kategória – shortlist; IPRA GWA „Digital Creativity” kategória – shortlist; PRNEWS Platinum PR Awards „Cause Related Marketing” kategória – shortlist; Sabre EMEA Awards „E-commerce” kategória – shortlist; Influ „Integrált megoldások” kategória – shortlist)
- Jófogás – Bútorkincsek (Prizma „Influencer PR-kampányok” kategória – ezüst, „E-kereskedelem” kategória – ezüst; Influ „Poszt jellegű megoldások” kategória – arany)
- Jófogás – Secondhand Hatás, avagy az ország első illúziós installációja (Lollipop „PR” kategória – shortlist; Prizma „E-kereskedelem” és „Vírus-, gerilla- és word-of-mouth kampány és egyéb, nem a hagyományos reklámfelületeket alkalmazó kampány” kategóriák – shortlist)
- Magyar Posta – Segíts, hogy rád találjunk! (European Excellence Awards „Issues & Reputation Management” kategória – arany; Doing Good CSR Award „Szociális ügyek” főkategória – arany; Lollipop „PR” kategória – bronz)
- MVM – Future Talks (PRNEWS Platinum PR Awards „Event PR/Marketing Campaigns” kategória – arany; CIPR „Best Event” kategória – shortlist; European Excellence Awards „Digital Event” kategória – shortlist; Sabre EMEA Awards „Special Event” kategória – shortlist; IPRA GWA „Event Management” kategória – shortlist; PR Excellence Hungary Award „PR-vezérelt integrált kampány” kategória – shortlist)
- Szerencsejáték Zrt. – Tarts velünk egy akadálymentes jövőért! (PR Excellence Hungary Award „Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelése” kategória – ezüst; Doing Good CSR Award „Esélyegyenlőség, felelősségvállalás, adományozás, hátrányos helyzetű csoportok segítése” kategória – Special Mention; IPRA GWA „Corporate Responsibility” kategória – shortlist; Sabre EMEA Awards „Consumer Products” kategória – shortlist; Prizma „CSR-megoldások” kategória – shortlist)
- Szerencsejáték Zrt. – Eurotippmix belső kommunikációs kampány (IPRA GWA „Internal Communications” kategória – shortlist; PR Excellence Hungary Award „Belső kommunikáció” kategória – shortlist).