Az Euronics meghívásos tenderét a Republic Group nyerte

Hírek2021. júl. 12.növekedés.hu

Az Euronics 2021-es image filmjének kreatív koncepcióját tervezte meg és dolgozta ki a Republic Group, az új spotok már láthatók is.

Az új kommunikáció célja az z Euronics, mint az egyetlen magyar tulajdonban lévő elektronikai áruházlánc már ismert értékeinek megerősítése mellett a 68 boltból és webshopból álló omnichannel értékesítési modell további népszerűsítése. Az elmúlt években ugyanis a hagyományos bolti értékesítés mellett az online értékesítési csatorna stratégiai fontosságú üzletággá nőtte ki magát a vállalatnál. Ezt jól mutatja, hogy a GKI legnagyobb forgalmú webshopjainak listáján 2020-ra, 2 év alatt, 6 helyett léptek előre, és jelenleg az euronics.hu a 6. legnagyobb webshop Magyarországon. 

A nyertes reklámspot itt is megtekinthető.