Az MKB Bank megújította androidos mobilfizetési szolgáltatását
HírekAz MKB Bank Ügyfelei számára már elérhető a bank megújult mobilfizetési szolgáltatása, melynek különlegessége, hogy a szolgáltatás fejlesztése a felhasználói visszajelzések beépítésével valósult meg. A mobilalkalmazásba integrált fizetési megoldás mostantól gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb, ráadásul hamarosan a bank ATM hálózatával összeköttetésben is új funkciók vehetők majd igénybe - olvasható az MKB Bank sajtóközleményében.
Az MKB Bank annak idején a hazai piacon elsők között vezette be a mobilfizetéses szolgáltatását, melynek megújításában a bank ügyfelei ezúttal kulcsszerepet kaptak.
Visszajelzéseik alapján ugyanis a fizetés, az eddigiektől eltérően, mostantól nem az okostelefon külön digitális alkalmazásában történik, hanem integráltan, egy alkalmazásban: a felhasználók – a bankkártyájuk mobilappos digitalizációját követően – készülékük bankkártyás fizetőterminálhoz történő érintésével tudnak fizetni.
Az új lehetőség előnye, hogy a fizetéshez nem szükséges semmilyen alkalmazásba belépni. Elegendő feloldani a készülék képernyőzárát, így a POS bankkártyás fizetési terminálok – hasonlóan egy paypass-os bankkártyához – automatikusan érzékelik a készüléket és levonják a megfelelő összeget. Mindez gyors, egyszerű és kényelmes fizetési élményt, valamint a maximális biztonságot garantál.
A szolgáltatás kezdetben a főkártyabirtokos ügyfelek számára lesz elérhető, de a jogosultságot hamarosan a társkártyabirtokosokra is kiterjesztjük. Emellett az MKB megújuló ATM hálózatán hamarosan az érintésmentes fizetéshez hasonlóan lehet majd készpénzt is felvenni.
Nagyon büszke vagyok arra, hogy az Ügyfeleink visszajelzéseit beépítve újítottuk meg mobilfizetési szolgáltatásunkat. Már a tavalyi évünket is a digitális megoldások, szolgáltatásaink megújítása jellemezte, de idén is számtalan újdonsággal készülünk.
- mondta el Pereczes János az MKB Bank digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója.