Az OTP Bank idén nemcsak az ország, hanem a régió legjobb pénzintézete is lett a Euromoney Magazin szerint

Hírek2021. júl. 14.Növekedés.hu

A tavalyi év után újra az OTP Bank nyerte el a „Magyarország legjobb bankja” díjat a Euromoney Kiválósági Díj 2021 versenyében. Az OTP Bank kapta a „Kelet-Közép-Európa legjobb bankja” díjat is, míg a bankcsoport albán, bolgár és montenegrói leánybankja szintén a legjobb banknak járó elismerésben részesült.

Az OTP Bank lett „Magyarország legjobb bankja” (Best Bank in Hungary), valamint „Kelet-Közép-Európa legjobb bankja” (Central and Eastern Europe’s Best Bank) a Euromoney Kiválósági Díj 2021 versenyében(Awards for Excellence 2021).

A nívós nemzetközi pénzügyi lap nemcsak az OTP Bankot, de három leánybankját – az albán OTP Bank Albaniát, a Bulgáriában működő DSK Bankot és a montenegrói CKB Bankot – is díjazta, így az OTP Csoporthoz tartozó hitelintézetek mindhárom országban elnyerték a Euromoney legjobb banknak járó díját, a Euromoney Awards for Excellence 2021 Best Bank díjat.

A Euromoney értékelésében kiemelte az OTP Bank kiváló eredménytermelő képességét, eredményes organikus és akvizíciós növekedési stratégiáját, illetve bankkonszolidációs szerepét a kelet-közép-európai régióban. A díjjal ezen kívül elismerték elkötelezettségét a digitális szolgáltatásfejlesztés, az innováció és az ügyfél-központú megközelítés iránt.

Az idei elismerések a díj csaknem 30 éves történetében különösen értékesnek tekinthetők a globális járvány által okozott, kihívásokkal teli gazdasági körülmények miatt.

Az OTP Bank és leánybankjai tevékenységét az elmúlt években számos hazai és nemzetközi elismeréssel díjazták, a bankcsoport tagjai több alkalommal is elnyerték már a Euromoney országos kategóriájának díját, a regionális kategóriában elért győzelem azonban ritka, így különösen értékes eredmény.

Az OTP Bank legutóbb 2018-ban bizonyult a régió legjobbjának, akkor és most is több jelentős regionális szereplővel vívott kiélezett versenyben vitte el a pálmát.

A budapesti központú, a kelet-közép-európai régióban meghatározó, immár európai mércével mérve is jelentős hitelintézet 11 országban, több mint 16 millió ügyfelet szolgál ki modern banki megoldásokkal; működésének alapja a stabilitás és az innováció.