Egyre több az otthonról indított hiteligénylés

Hírek2019. szept. 17.Növekedés.hu

Mintegy 120 százalékkal emelkedett a fiókon kívüli, az OTP Bank Mobilbankár szolgáltatásának segítségével igényelt hitelfolyósítások összege 2019 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A rendkívül jól felkészített 60 mobilbankárt országszerte a lakáshitelt, vagy jelzáloghitelt igénylők hívhatják házhoz, így az ügyfelek egészen a szerződéskötésig akár a saját otthonukból is intézhetik a szükséges teendőket és mindezt extra díjak nélkül.

Folyamatosan bővülnek az OTP Banknál azok az innovatív banki megoldások, amelyek segítségével még gyorsabb és kényelmesebb szolgáltatásokat vehetnek igénybe az ügyfelek. Az egyszerűbb banki ügyek a hitelintézet internet és mobilbank alkalmazásainak segítségével, míg a készpénzes tranzakciókat már a készpénz ki-és befizetésre alkalmas okos ATM-ek segítségével végezhetők el. Az ügyfelek rendkívül hasznosnak tartják a teljesen online igényelhető személyi kölcsön szolgáltatást, illetve a számlanyitás lehetőségét is.

A digitális megoldások mellett, akik igénylik a személyes ügyintézést, de nem szeretnék felkeresni valamelyik fiókot, azok saját otthonukba, irodájukba is kérhetik az OTP Bank hatvan mobilbankárának egyikét, ha nagyobb összegű, 10 millió forint feletti lakáshitelre, vagy jelzáloghitelre van szükségük. A szakemberek országszerte, a hitelfelvételt tervezők rendelkezésére állnak. Az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, vagy személyesen is „áthívhatják” magukhoz pénzügyi tanácsadójukat.

Növekvő érdeklődés

A kényelmes megoldás egyre népszerűbb: a fiókon kívüli, az OTP Bank Mobilbankár szolgáltatásával igényelt hitelfolyósítások összesített állománya 120 százalékkal emelkedett 2019 első felében a tavalyi év azonos időszakához képest.

Örömünkre szolgál, hogy a szolgáltatás indulása óta több ezren ismerték meg és használták ki éves szinten a Mobilbankár szolgáltatásunk nyújtotta lehetőségeket. A kényelmi szolgáltatás népszerűsége jól látszik az eredményekből: az elmúlt félévben az OTP Bank hiteleinek közel negyedét a szolgáltatáson keresztül igényelték ügyfeleink, ez igen jelentős arány. Ez az eredmény is megerősít bennünket abban, hogy személyre szabott megoldásaink találkoznak ügyfeleink mindennapi igényeivel

 – mondta Vörös Tamás, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.

Pénzügyi tanácsok: kényelmesen, gyorsan, otthonról

A szolgáltatást igénybevevő ügyfelek a hiteligénylés során jellemzően két alkalommal találkoznak a mobilbankárukkal. Első alkalommal az igénylő megtudhat minden fontos részletet a lehetőségekről és folyamatokról. A második találkozón a mobilbankár segít a dokumentumok összegyűjtésében, igény szerint azok kitöltésében, valamint közösen átbeszélhetik a hiteligényléssel kapcsolatos további felmerülő kérdéseket, feladatokat. Ezt követően már nincs más dolga az ügyfélnek, mint egy általa választott fiókban személyesen aláírni a hitelszerződést.

A Mobilbankár szolgáltatás extraköltséggel nem jár: csak azokat a költségeket kell megfizetni, amelyeket a hagyományos fióki folyamat során.