Háromszorosára nőtt a MediaMarkt webáruházának forgalma a boltzár első hetében

Hírek2021. márc. 19.MTI

Háromszorosára nőtt a MediaMarkt Magyarország webáruházának forgalma az ideiglenes boltzár első hetében az előző hetekhez képest - közölte az áruházlánc pénteken az MTI-vel.

A közleményben felidézték, hogy a vállalat a kormánydöntésnek megfelelően március 8-tól átmenetileg zárva tartja áruházait és a vásárlókat webáruházán keresztül szolgálja ki.

Mint írták, a szigorítás bejelentésének hatására már a zárást megelőző hétvégén jelentősen emelkedett a forgalom az áruházakban, de az online felület látogatottsága is 74 százalékkal nőtt az előző év azonos hétvégéjéhez képest.

A bezárás első hetében 70 százalékkal magasabb online látogatószámot regisztrált a MediaMarkt a tavalyi azonos időszakhoz képest.

Az adatok szerint a boltzár előtti hétvégén, illetve az első héten a MediaMarkt webáruházában vásárolt top termékek listáján a notebookok és kiegészítők - fülhallgatók, nyomtatók, webkamerák - voltak, emellett a játékkonzolok, a szoftverek is a legnépszerűbb árucikkek közé kerültek. A listát még kiegészítették az okostévék a bezárás első hetében, de háztartási nagygépekből is körülbelül háromszoros rendelésmennyiség érkezett a korábbi hetekhez képest - közölte az áruházlánc.