Így növeld hosszútávon a céged bevételét
HírekNapjainkban milliónyi marketing lehetőség és növekedési stratégia áll előttünk, azonban az igazán hosszú távú gyarapodás csak keveseknek sikerül. Milyen bevált módszerekkel biztosíthatod vállalkozásod stabil fejlődését? Hogyan hozd ki a legtöbbet jelenlegi projektjeidből? Ismerd meg a válaszokat, és haladj magabiztosan az eredményes jövő felé!
Bízd szakértő kezekre a munkát!
Marketing rendszert építeni majdnem akkora kihívás, mint 150 méteres felhőkarcolót tervezni egészen az alapoktól. A hosszú távú befektetések mérnöki precizitást és fokozott türelmet igényelnek, éppen ezért elengedhetetlen a nagyfokú bizalom a kiválasztott marketing csapattal szemben.
- TIPP: Mielőtt fejest ugranál egy több évig tartó stratégia megvalósításába, mindig ellenőrizd a megbízottak szaktudását. Kérj referenciákat, beszélj több céggel, és mérd fel a lehető legjobban a terepviszonyokat. A hosszú távú növekedés garanciája a sziklaszilárd alapok lerakása.
Fektess bátran a marketingbe!
Ha növekedni szeretnél, soha ne a kiadásokat csökkentsd minden egyes fillért számolgatva, inkább optimalizáld profitszerzésre a vállalkozásod. Alapos piackutatást követően, jól felépített stratégiával, a célközönséged ismerete mellett olyan átfogó marketingtervet állíthatsz össze, amely segítségével minden egyes marketingköltésed többszörözni fogja a bevételed.
Mivel termelheted a legtöbb bevételt?
- Közösségi média kampányok. Facebookon és Instagramon, illetve TikTokon és az újonnan feltörekvő platformokon ingyenes, azaz organikus kampányokat is futtathatsz. Így folyamatosan növelheted a követőid számát, akikből visszatérő ügyfelek és vásárlók válhatnak.
- Keresőoptimalizálás. Ha igazán kifizetődő eszközt keresel, és nem félsz akár 6-12 hónapra is előre tervezni, akkor a SEO-nál keresve sem találhatsz jobb lehetőséget. Minőségi tartalomkészítés, technikai optimalizálás és linképítés segítségével pedig az élre törhetsz a Google organikus találatai között.
- PPC hirdetések. Amíg nem érik be az organikus kampányok gyümölcse, addig a Google Ads használatával és a social media hirdetésekkel azonnali forgalmat generálhatsz. Ez gyorsabb növekedést és ideális cash-flowt biztosíthat a hosszú távú befektetések finanszírozásához is.
- Bármi, amivel megszólíthatod a közönséged. Akár az offline vagy online térben szeretnél elsősorban érvényesülni, a bevált marketing eszközökbe mindenképpen érdemes pénzt fektetni, hogy vállalkozásod napról napra jobb eredményt érhessen el.
Értékesíts többet jelenlegi ügyfeleidnek!
Az új ügyfelek szerzése mellett egy pillanatra sem szabad megfeledkezni a jelenlegi, visszatérő vásárlókról sem. Ezek az ügyfelek már valódi bizalmat szavaztak neked, ezért érdemes őket új ajánlatokkal megkeresni, és egyedi kedvezményekkel növelni az elégedettségüket.
Hogyan építs jövedelmező kapcsolatokat?
- Vess be működő upsell technikákat. Történt már veled olyan, hogy az eredetileg kinézett telefon vagy más készülék helyett az eladó hatására egy nagyobb kijelzős vagy lényegesen több tárhellyel rendelkező típust választottál? Az upselling lényege pontosan ez: az előnyökre rávilágítva még magasabb értékű termékeket vagy szolgáltatásokat adhatsz el a motivált vevőknek.
- Mindig a sajátos igényeket helyezd előtérbe. Ügyfeleid akkor a legmotiváltabbak a közös jövőt tekintve, ha azt érzik, hogy valóban foglalkozol velük. Sablon e-mailek helyett jelentkezz személyre szabott ajánlatokkal, és nyújts egyedi megoldásokat a konkrét problémáikra.
- Fókuszálj a megbízható kommunikációra. Mindig válaszolj időben és kellő részletességgel, illetve egyszer se tűnj el napokra bizonytalanságban hagyva az üzletfeleid.
Hosszú távon tervezni és biztos alapokra fektetve haladni a legkifizetődőbb választás, ha céged jövőjéről van szó. Profi tervezéssel, a megfelelő marketing technikák kombinálásával és a meglévő ügyfélkapcsolatok ápolásával lépésről lépésre haladhatsz a növekedés útján. Ha minél hamarabb el szeretnéd érni a kitűzött céljaid, fektess bizalommal a növekedésbe!(X)