Kilenc magyar márka mutatkozik be a Milano Fashion Week-en

Hírek2021. feb. 27.MTI

Kilenc magyar márka mutatkozhat be az idei Milano Fashion Weeken: az ABODI, Cukovy, Elysian, Kata Szegedi, MERO, THEFOUR és ZIA Budapest élőben közvetített catwalk videókon keresztül, ALMA és NINI pedig digitális tartalmaikkal csatlakozott az olasz divateseményhez - tájékoztatott a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ).

Az Olaszország egyes területein hatályban lévő korlátozások, valamint a divathéten dolgozók biztonsága miatt a nemzetközi divateseményt ebben az évben az online térben tartják március 1-ig - olvasható az MDDÜ közleményében.

Az olasz divathét felvételei - köztük a magyar tervezők bemutatói a https://milanofashionweek.cameramoda.it/ oldalán visszanézhetőek.

Az első digitális Milano Fashion Week bemutatói a tengerentúlra is eljutnak, szombaton New Yorkban, a Times Square-en vetítik a felvételeket ottani idő szerint délután három órakor.

A közlemény felidézi, hogy az MDDÜ, valamint a Camera Nazionale della Moda Italiana közötti szakmai partnerség 2018 augusztusában a felek stratégiai megállapodásának aláírásával kezdődött, hogy együttesen segítsék a magyar divatipari szereplők nemzetközi piacokra való belépését. E

nnek részeként hozták létre a nemzetközi mentorprogramot, amely immáron számos hazai márkát támogatott országhatáron túli terveik megvalósításában. A nemzetközi mentorprogram legmeghatározóbb pontja a Milano Fashion Weeken való szereplés, amely számos mentorált számára hozta már meg az áttörést.

Az idei az ötödik alkalom, hogy az MDDÜ a Budapest Select ernyőmárka alatt vonultat fel magyar márkákat a milánói divathéten.

Az ügynökség az ernyőmárkával akar látványosabb megjelenést biztosítani a magyar termékeknek, hogy azok még erősebb benyomást keltsenek az eseményt megtekintő buyerekben. A Budapest Select fő célja, hogy a tehetséges tervezők saját jegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a külföldi szereplések alkalmával.     

Az olasz divateseményen készülő videós és képi tartalmak a Fashion Week hivatalos oldalán lesznek megtekinthetők, így a buyereken kívül az influenszerek, újságírók és divatrajongók is megismerhetik a legújabb kollekciókat. A márkák korábbi alkotásait pedig megvásárolhatják a decemberben indult Budapest Select Concept Store webshopból.