Közkívánatra: Brexit-hírektől mentes csatornát indított a Sky News

Hírek2019. okt 22.Növekedés.hu

Külön kell érte fizetni, de legalább nem hallanak Brexittel kapcsolatos híreket azok, akik a Sky News új, Brexit-mentes csatornájára fizetnek elő. Mivel a brit nézők jó részének elege van a kilépés körüli, évek óta tartó huza-vonából, a Sky egy igazi piaci rést talált.

A Sky News egy olyan fizetős csatornát indított, ahol egy szó sem fog esni a Brexitről. A Brexit nélküli híreket hétköznaponként késő délután és este fogják sugározni, napi öt órában.

A csatorna indításában közrejátszott egy nyáron kiadott tanulmány, miszerint a britek több mint harmada már nem akar híreket nézni, és többségük, pontosan 70 százalékuk a Brexitet jelölte meg ennek a fő okaként.

60 százalékuk vallotta, hogy a hírek negatívan hatnak rájuk, 40 százalékuk pedig úgy érezte, nincsen semmilyen hatalmuk az események befolyásolását tekintve.

John Ryley, a Sky News vezetője szerint a „Brexit-Free” Sky News egy merész vállalkozás, de az elmúlt hetek és hónapok során tapasztalt vélemények fényében biztosak benne, hogy a nézők értékelni fogják az új csatornát.

A Sky News főcsatornáján továbbra is részletesen beszámol majd a Brexitről, valamint az Egyesült Királyságból és a világ minden tájáról származó hírekéről.

A nap 24 órájában műsorokat sugárzó angol műsorszolgáltató, a Sky News 1989-ben indult. A Sky News műsorai közül a legkiemelkedőbb a hírekkel foglalkozó adások: a csatornán sűrűn látni híradásokat, valamint időjárás-jelentést, üzleti és gazdasági műsorokat, elemzéseket és sajtószemlét.