Közös társaságot tervez a Magyar Posta Zrt. és a Waberer’s Csoport

Hírek2022. jún. 24.Növekedés.hu

Szándéknyilatkozatot írt alá a Magyar Posta és a Waberer’s Nyrt. ún. fulfillment szolgáltatás kialakításáról. A két nagyvállalat még az idén közös tulajdonú cég létrehozásának lehetőségét vizsgálja, amely az e-kereskedelemhez kapcsolódó teljes raktárlogisztikai folyamat kezelésével támogatná a webáruház-tulajdonosokat.

A koronavírus-járvány következtében az online kiskereskedelem jelentős teret hódított magának, amellyel párhuzamosan az ügyfelek és vásárlók igényei is megnőttek. A Magyar Posta Zrt. – a tulajdonosi elvárásoknak megfelelően – ügyfélbarát és a 21. század követelményeinek megfelelő szolgáltatások biztosítására törekszik. Ebben jelenthet előrelépést a közös vállalat létrehozása.

A két társaság vezérigazgatója szándéknyilatkozatot írt alá fulfillment szolgáltatás kialakításáról. A szolgáltatás kiépítésével a két társaság teljeskörű logisztikai szolgáltatást lesz képes nyújtani a vásárlói megrendeléstől egészen a kézbesítésig.

Schamschula György, a Magyar Posta Zrt vezérigazgatója kijelentette:

Az együttműködéssel a Posta bővíti szolgáltatási köreit, támogatja e-kereskedelmi partnereit, és ezzel összességében tovább erősítjük a hazai CEP piacon betöltött szerepünket. Tesszük mindezt úgy, hogy közben a partnereink és az vásárlók is jól járnak. Meggyőződésem, hogy a két cég tudása és tapasztalatai jól ötvözhetők: a Posta hozza az e-kereskedelmi logisztikai tudását, a Waberer’s pedig a raktárlogisztikát.

Barna Zsolt, a Waberer’s vezérigazgatója az együttműködésről úgy fogalmazott:

A Waberer’s Csoport stratégiájában kiemelt helyet foglal el az e-kereskedelemben való közreműködés. A Postával közös infrastruktúra és raktár kialakítása kapcsán lehetőségünk nyílik arra, hogy a korábbinál versenyképesebb szolgáltatáscsomagot nyújtsunk az ügyfeleinknek és meghatározó szereplők legyünk az online kiskereskedelmi piacon. Célunk a közös ügyfélkör kialakítása és bővítése.

A fejlesztés összességében a jelenleginél hatékonyabb és versenyképesebb szolgáltatást tesz elérhetővé a webáruház ügyfeleknek, miközben a vásárlók számára a kézbesítés még gyorsabbá és még pontosabbá válhat.