Őrület a Lidl Facebook-oldalán

Hírek2020. jan 28.Növekedés.hu

Úgy kezdődött, hogy a Lidl megosztott egy posztot, mely szerint: Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár? Az Ikea rögtön válaszolt és elkezdődött az őrület.

Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár? 

Tette közzé a Lidl a posztját.

Az Ikea értette a kihívást és rögtön válaszolt. 

Tényleg nem kell Svédországig menni egy húsgolyóért.

Így kezdődött, és talán már nincs olyan cég, amely ne kommentelt volna az alapposzthoz.

Egy ritka sikeres alapposzthoz, végre a cégek is megmutatják, hogy kiváló kommunikációs csapataik vannak.

Olvasson, ha egy kis szórakozásra vágyik: