Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

OTP Bank: már félmillió ügyfél bankol rendszeresen a mobiljával

Hírek2019. szept. 2.Növekedés.hu

Az idei év második felében az OTP SmartBank mobilalkalmazás aktív felhasználóinak száma elérte a félmilliót. Az applikációt használó ügyfelek mostantól - a megszokott banki ügyleteken túl – az új QR-kódos csekkbefizetési funkcióval gyorsan és kényelmesen fizethetik be közüzemi csekkjeiket - derült ki a társaság sajtóközleményéből.

Az Eurostat adatai szerint Magyarországon ma már 10-ből 4 felnőtt intézi az interneten keresztül banki ügyeit, ami 5 év alatt több mint 30 százalékos növekedést jelent. Ez a trend a folyamatos fejlesztésekre, új megoldások bevezetésére ösztönözi a szolgáltatókat. 

Az OTP Banknak jelentős múltja van az innováció terén: a magyar piacon például elsőként tette elérhetővé banki szolgáltatásait az okostelefon-felhasználók számára. Az OTP SmartBank aktív felhasználóinak száma mostanra meghaladta az 500 ezret. Az alkalmazás segítségével a hitelintézet ügyfelei kényelmesen, néhány gombnyomással ellenőrizhetik számlaegyenlegüket, utalhatnak, leköthetik a betétjeiket, vagy éppen megkereshetik a legközelebbi bankfiókot vagy automatát. 

Mostantól elérhető a QR-kódos csekkbefizetési funkció is, amellyel az ügyfelek sorban állás nélkül, kényelmesen és gyorsan fizethetik be postai csekkjeiket. 

A folyamat néhány egyszerű lépésből áll:

  1. Töltse le az OTP Bank SmartBank alkalmazást a Google Play áruházból, vagy az App Store-ból.
  2. Regisztráljon az alkalmazás használatához.
  3. Belépés előtt nyomja meg a főoldalon található QR gombot, vagy belépés után válassza a „Csekkbefizetés QR-kóddal” menüpontot. 
  4. A mobiltelefon kamerájával olvassa be a csekken található QR-kódot.
  5. Adja meg azt az e-mail címet, ahova a befizetésről szóló visszaigazolást szeretné megkapni.
  6. Hagyja jóvá a fizetést az adatok ellenőrzése után. 

Ismét egy sikeres félév áll mögöttünk, amit ügyfeleink töretlen bizalmának is köszönhetünk. Ezt meghálálva folyamatosan arra törekszünk, hogy fejlesztéseinkkel megkönnyítsük, egyszerűbbé tegyük a bankolást, hogy egyre több ügyfelünk számára biztosítsuk korszerű szolgáltatásainkat. Idén, a hazai piacon elsőként, bevezettük az Apple Pay-t, majd a bankfüggetlen Simple app segítségével minden Apple felhasználó számára elérhetővé tettük az érintéses mobilfizetés élményét. Most pedig a több mint félmillió aktív ügyfelet számláló SmartBank alkalmazásunkat fejlesztettük tovább a QR-kódos csekkbefizetés funkcióval

– foglalta össze az elmúlt néhány hónap eredményeit Csányi Péter, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.