OTP Bank: már félmillió ügyfél bankol rendszeresen a mobiljával
HírekAz idei év második felében az OTP SmartBank mobilalkalmazás aktív felhasználóinak száma elérte a félmilliót. Az applikációt használó ügyfelek mostantól - a megszokott banki ügyleteken túl – az új QR-kódos csekkbefizetési funkcióval gyorsan és kényelmesen fizethetik be közüzemi csekkjeiket - derült ki a társaság sajtóközleményéből.
Az Eurostat adatai szerint Magyarországon ma már 10-ből 4 felnőtt intézi az interneten keresztül banki ügyeit, ami 5 év alatt több mint 30 százalékos növekedést jelent. Ez a trend a folyamatos fejlesztésekre, új megoldások bevezetésére ösztönözi a szolgáltatókat.
Az OTP Banknak jelentős múltja van az innováció terén: a magyar piacon például elsőként tette elérhetővé banki szolgáltatásait az okostelefon-felhasználók számára. Az OTP SmartBank aktív felhasználóinak száma mostanra meghaladta az 500 ezret. Az alkalmazás segítségével a hitelintézet ügyfelei kényelmesen, néhány gombnyomással ellenőrizhetik számlaegyenlegüket, utalhatnak, leköthetik a betétjeiket, vagy éppen megkereshetik a legközelebbi bankfiókot vagy automatát.
Mostantól elérhető a QR-kódos csekkbefizetési funkció is, amellyel az ügyfelek sorban állás nélkül, kényelmesen és gyorsan fizethetik be postai csekkjeiket.
A folyamat néhány egyszerű lépésből áll:
- Töltse le az OTP Bank SmartBank alkalmazást a Google Play áruházból, vagy az App Store-ból.
- Regisztráljon az alkalmazás használatához.
- Belépés előtt nyomja meg a főoldalon található QR gombot, vagy belépés után válassza a „Csekkbefizetés QR-kóddal” menüpontot.
- A mobiltelefon kamerájával olvassa be a csekken található QR-kódot.
- Adja meg azt az e-mail címet, ahova a befizetésről szóló visszaigazolást szeretné megkapni.
- Hagyja jóvá a fizetést az adatok ellenőrzése után.
Ismét egy sikeres félév áll mögöttünk, amit ügyfeleink töretlen bizalmának is köszönhetünk. Ezt meghálálva folyamatosan arra törekszünk, hogy fejlesztéseinkkel megkönnyítsük, egyszerűbbé tegyük a bankolást, hogy egyre több ügyfelünk számára biztosítsuk korszerű szolgáltatásainkat. Idén, a hazai piacon elsőként, bevezettük az Apple Pay-t, majd a bankfüggetlen Simple app segítségével minden Apple felhasználó számára elérhetővé tettük az érintéses mobilfizetés élményét. Most pedig a több mint félmillió aktív ügyfelet számláló SmartBank alkalmazásunkat fejlesztettük tovább a QR-kódos csekkbefizetés funkcióval
– foglalta össze az elmúlt néhány hónap eredményeit Csányi Péter, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.