Tovább bővül az MKB Bank fiókhálózatában a digitális sorban állás lehetősége
HírekA pandémia az MKB Banknál is felgyorsította a korábban tervezett digitális menetrendet; az év végére a bankfiókok több mint felében lesz elérhető a rendszer.
A pénzintézet közleményében emlékeztet, hogy a forgalmasabb fiókokban már a tavasszal alig egy hónap alatt vezette be a digitális időpontfoglalás és sorban állás lehetőségét.
A kezdeti négy bankfiókot nem sokkal később további kilenc követte, év végére pedig a bankfiókok több mint felében lesz elérhető a rendszer.
Decemberben 23, januárban további 25 MKB-bankfiókban történik meg a rendszer telepítése, a teljes országos lefedettség februárra valósul meg.
A digitális ügyfélhívó használatával továbbcsökken az elkerülhető helyszíni várakozás és a helyben telepített sorszám húzó eszközök használatának szükségessége, így csökkenthető a kontaktok száma is.
A közlemény idézi Pereczes Jánost, a digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgatót:
"Az idei év a tanulásról, az átrendeződésről és az új ügyféligényekre adott megfelelő megoldások megtalálásáról szólt. Azt eddig is tudtuk, hogy a változás állandó de az idei év megmutatta, milyen gyorsan változhat a környezetünk, és erre nekünk is gyors reakciókat kell adnunk az ügyfeleink kiszolgálása érdekében. Ami nem változott, hogy továbbra is szeretnénk jobb minőségben és lehetőleg gyorsan szállítani. Ennek a rendszernek a teljes fiókhálózatra való kiterjesztése a digitális stratégiánk megvalósításának egyik fontos lépése. Mindezt úgy tudjuk végrehajtani, hogy közben az ügyfelek és kollégáink visszajelzéseit folyamatosan beépítettük, és így tökéletesítettük a rendszert".
A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.