Trendek, amelyek a jövőt formálják

Hírek2018. júl 6.Növekedés.hu

A BrandFestival trendLAB második alkalommal publikálja a hazai marketing- és kommunikációs szakterület trendjeivel kapcsolatos prognózisát. 2019 legmeghatározóbb trendjei Magyarország vezető szakemberei szerint többek között: a growth mindset, a fulfilled lifestyle, a cyberbullying, az employee love branding, az intuíció a vezetésben, a service design, az influencer marketing, a visual storytelling, az e-sport, a mesterséges intelligencia, a branded content, a személyre szabott ügyfélélmény, a virtual reality, a neuromarketing, a programmatic és a brand safety. A BrandFestival trendLAB több, mint 30 szaktekintélyből álló grémiumának segítségével a jelen tendenciái alapján vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkkel folytatott beszélgetésekből számos stratégiai fontosságú terület rajzolódott ki. „Az elmúlt évi hagyományainkból kiindulva, széles megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A SuperNow és Alfa-generációt érintő kihívások közül a cyberbullying az egyik legjelentősebb. Akik a közösségi média intenzív használata nélkül szocializálódtak, azoknak talán nehéz megérteniük a cyberbullying jelentőségét, de ettől függetlenül egy rendkívül komoly problémáról van szó. Az online zaklatás, nyilvános megszégyenítés a tinik között számít igazán veszélyesnek, s mára már olyan méreteket ölt, hogy az UNICEF is készített egy kampányfilmet és egy többlépéses akciótervet, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet.”  - nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.