NAV: Változik az ügyfélszolgálatok nyitvatartása
NAV InfotárA NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.
A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között:
|
október 14. |
október 15. |
Központi ügyfélszolgálat |
8-14 |
8-14 |
Vidéki ügyfélszolgálatok |
8-14 |
zárva |
Kormányablakban működő NAV-ablakok (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) |
8-14 |
zárva |
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival. Személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot. Időpontot foglalni itt tud.
A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival.
Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.