Mennyire lehet értékes az 50 felettiek vásárlói kosara
Podcast - Reboot HungaryA Reboot Hungary legújabb podcastjában Csermely Ákos Vízkeleti Ildikóval, az Auchan marketing igazgatójával beszélget többek között a marketing szakma és a célcsoportok újraértelmezéséről, valamint a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról.
A beszélgetés körüljárja a fogyasztó-centrikusság és hitelesség fontosságát is a márkakommunikációban. Felmerül a kérdés, hogy a retail média mennyire kaphat hangsúlyos szerepet a hagyományos tömegmédia mellett.
Korunk és társadalmunk egyik legfontosabb témaköre, az élelmiszerpazarlás is szóba kerül. Vízkeleti Ildikó részletesen is beavatja a hallgatókat, hogy az Auchan pontosan mit és hogyan tesz a pazarlás ellen.
Mesél a karácsonyi CSR és edukációs kampányukról is, mely során az ételt, mint szeretetnyelvet állították a középpontba.
A podcastban a szakemberek hangsúlyozzák a marketingesek számára fontos tulajdonságokat, beleértve a stratégiai gondolkodásmódot, az üzleti szemléletet és a flexibilitást.
Átfogó képet kaphatunk a jelenlegi marketing trendekről és a megváltozott fogyasztói szokásokról.
Vajon hogy néz ki az 50 év felettiek vásárlói kosara, és mik a tényleges értékei? Hogyan állnak a lojalitással az 50 vagy 60 év felettiek? A 2024-es év valóban a rugalmasság, a kreativitás és a gyorsaság éve lesz?
Hallgasd meg a podcastot, és ismerd meg a stratégiai gondolkódásmódot Vízkeleti Ildikó és Csermely Ákos szemszögéből.