A biztosítók átveszik a futballstadionok szponzorálását
HírekA magyar válogatott a modern Groupama Arénában szokta játszani a futballmeccseit. A főszponzor nevét viselő futballstadion nem ritka jelenség Európában, sőt, szerte a világon. Érdekes módon, bár sokféle szektorból érkeznek a szponzorok, egyre inkább a biztosítótársaságok látnak fantáziát ebben a szponzorációban. A Bayern München és sokszor a német válogatott is a müncheni Allianz Arénában fogadja vendégeit. A német központú, de globális biztosítótársaságnak annyira bejött a koncepció, hogy a brazil São Paulóban, a francia Nizzában és az olasz Torinóban is a nevére vett egy-egy nagy stadiont. Az itthon is ismert biztosítócégek közül a Generali Bécsben és Prágában is névadó szponzora egy méretes stadionnak, míg a Borussia Dortmund a Signal Iduna Parkban játszik évek óta. Természetesen más ágazatok is élnek, a legalább évi egymillió eurós költséggel járó szponzorációval (ez inkább csak a minimumösszeg, a felső határ a csillagos ég). Nagy-Britanniában közel-keleti légitársaságok (az Arsenalnak az Emirates, a Manchester City-nek az Etihad), Németországban pedig a neves autótársaságok (Ingolstadt - Audi, Wolfsburg - Volkswagen) is ismert névadó szponzorok.