A Levi’s vezérigazgatója a farmernadrágról mondta el a véleményét
HírekNagy népszerűségnek örvendenek a szabadidőruhák és a kényelmesebb öltözetek a home office miatt. A Levi’s vezérigazgatója szerint hiába térnek vissza lassan az emberek az irodákba, még mindig sokkal többen választják például a farmernadrágot az elegánsabb viseleteknél.
Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a pandémia a ruhavásárlási szokásokokat is átalakította: mivel az emberek jelentős része otthonról dolgozik, a kereslet nagyon megnőtt a szabadidős viseletek iránt.
A dolgozók jellemzően home office-ba kényszerültek a járvány terjedés miatt, otthon pedig lecserélték a hagyományos munkaruháját, hogy hétköznapibb, kényelmesebb viseletben dolgozzanak tovább.
Sokan még mindig otthonról dolgoznak, ami jó hír a farmergyártónak, például a Levi Straussnak - írja a CNN Business.
Az ikonikus farmercég nemrégiben ismertette többek között a cégre vonatkozó legfontosabb értékesítési eredményeket.
A 2019-ben tőzsdére lépett Levi Strauss részvényei több mint 3 százalékkal emelkedtek április elején, és új csúcsot értek el. A részvény idén eddig közel 30 százalékkal nőtt.
Noha a koronavírus-járványhoz kötődő üzletbezárások miatt az értékesítés csökkent, a vállalat szerint a digitális értékesítés meghaladta a 40 százalékot, és ma már a teljes bevétel több mint egynegyedét teszi ki.
A vezérigazgató, Chip Bergh a napokban egy elemzőkkel tartott konferencián azt mondta, hogy a "farmer újjáéledése" fellendíti vállalatot, továbbá más hétköznapi viseleteket árusító cégeket is.
Bergh szerint az, hogy az elmúlt másfél évben a kényelem és a szabadidős viselet került előtérbe, arra készteti a fogyasztókat, hogy farmereket vásároljanak - még akkor is, ha egyre többen kapják meg az oltást, és egyre többen kezdenek visszatérni az irodákba.
A cég szerint az aktuális negyedéves teljesítményük sokkal jobban alakult, mint amire az elemzők számítottak.
Ma sokkal magabiztosabbnak érzem magam, mint akár egy hónappal ezelőtt azzal kapcsolatban, hogy képesek leszünk sokkal erősebb helyzetben kijönni a járványhelyzetből
– tette hozzá Bergh.
Bergh azt is elmondta, hogy a kínai eladások is kezdenek erőre kapni. Rámutatott, hogy a vállalat wuhani zászlóshajó üzlete visszatért a pandémia előtti értékesítési szintre.