A Szentkirályi megirigyelte a HELL sikerét
HírekSkybaby néven új energiaital kerül forgalomba, melynek ötletgazdája Balogh Levente a Szentkirályi ásványvíz alapítója. Mint mondta, mindig is vonzotta a soft drink piac, most pedig megpróbálja bevenni azt is, hiszen az ásványvízpiac jó része már a Szentkirályié. A termék forgalmazója a Skybaby SD Kft. „A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az összetevőket, hogy azok megkülönböztessék a többi hasonló terméktől: például taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztíviával és szukralózzal, tehát természetes édesítőszerekkel készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes, és vitamint tartalmaz” – mondta Balogh Levente. Egyelőre három ízben kaphatók az újrahasznosítható dobozban, egyedi receptúrával készülő Skybaby termékek. A Classic változatban a klasszikus tuttifrutti energiaital-ízét lágyították kékszőlő- és mate kivonatokkal, a Classic Zero kivitelben ugyanez a kellemes ízvilág köszön vissza, cukormentesen. A Cool koffeines ízhatású, amit a fahéj, citrus és vanília ízek tesznek harmonikussá. Mindhárom termék kiváló alapanyaga koktéloknak is. Jelenleg a hazai energiaital piacvezetője a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő HELL, amely az utóbbi időben a környező országokban is erre a pozícióra törekszik. 2016-os árbevételük 27 milliárd forint volt.