Egyre több helyen van postaláda, házszám, olvasható név és jól működő csengő
HírekAz elmúlt negyedévben jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, valamint megemelkedett a jól olvasható nevek száma az ajtókon és a kapucsengőkön – derült ki a Magyar Posta Zrt. friss kutatásából. A társaság még júliusban indított kampányt annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a pontos és helyes címek fontosságára, mivel ezek hiánya, vagy olvashatatlansága nem csak a kézbesítés során okoz gondot, de a mentősök munkáját is megnehezíti.
Mivel országszerte problémát okoznak – illetve sok helyen csak okoztak – a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a Magyar Posta kézbesítői, sőt még a mentősök számára is, ezért júliusban a társaság figyelemfelhívó kampányt indított, amelynek célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlása volt. A Posta friss reprezentatív* felméréséből kiderült, hogy a magyar lakosság komolyan vette a felhívást és rengetegen pótolták a hiányos vagy nem jól olvasható címadataikat. Átlagosan mintegy 10 százalékponttal nőtt azok száma, akik pótoltak valamiféle hiányosságot, közülük is kiemelkedik azok aránya, akik a kampány hatására olvashatóan kiírták a nevüket. Ez azt jelenti, hogy mintegy 6-800.000 ember vette komolyan a Magyar Posta felhívását. Az adatok szerint minden huszadik lakás esetében szereltek fel kapucsengőt, ajtószámokat és tették olvashatóvá nevüket a csengőkön.
Török Szabolcs, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója elmondta:
Több, mint három hónap után kijelenthetjük, hogy a nyári figyelemfelhívó kampányunk sikeres volt, hiszen hónapról-hónapra csökken a nehezen beazonosítható címek száma. Ezzel nem csak a kézbesítőink napi munkája vált gyorsabbá és egyszerűbbé, de a mentősök is könnyebben találhatnak oda egy-egy riasztás címére. Továbbra is mindent megteszünk, hogy ez a pozitív folyamat ne veszítsen lendületéből, ezért a jövőben is folytatni kívánjuk a társadalmi párbeszédet
tette hozzá az igazgató.