Elon Musk a Tesla történetében először költene hirdetésekre
HírekHa elég informatív és szórakoztató, akkor kipróbálja a klasszikus hirdetéseket a Tesla, amely eddig gyakorlatilag nem költött a hagyományos reklámozásra. Az autótulajdonosok a mi nagyköveteink - vélte korábban Musk, aki tegnap bejelentette, mégis igénybe vennének hirdetéseket.
Elon Musk a Tesla éves közgyűlése után a CNBC-nek adott tévéinterjúban fejtette ki, hogy a hagyományos hirdetéseket is beemelné a marketing stratégiájába a Tesla, amely eddig nem élt ezzel az eszközzel: tévé és újságokban megjelent klasszikus reklámokra nem adott ki egy dollárt sem.
Sokkal inkább az egyéni marketingre helyezték a hangsúlyt, a vásárlók lettek a márka "nagykövetei", a marketing gyakorlatilag szájhagyomány útján működik, a vevők egymásnak ajánlják az egyik legfelkapottabb márkát.
A Tesla mostantól olyan hirdetéseket próbálna ki, amelyek informatívak és szórakoztatóak, csak az igazságot tartalmazzák és esztétikailag igényesek
- mondta a Tesla vezérigazgatója, aki szerint a hirdetés "megér egy próbát", és a döntéssel a részvényesek ajánlását fogadta el.
Bár hagyományos hirdetésekre nem költöttek, Elon Musk Twitter bejegyzései minden korábbinál hatékonyabb reklámnak bizonyultak, ráadásul a Tesla autó tulajdonosok különböző kedvezményeket kapnak, ha saját jó referenciájukkal újabb vásárlókat hoztak.
Musk Twitter bejegyzései továbbra is nagyon megosztóak, de legalább sokan beszélnek róluk.
Legutóbb Soros Györgyöt egy képregénybeli főgonoszhoz hasonlította. Mint írta, Soros nem jóindulatú, és az emberiség ellensége. A tweetet az után posztolta ki Musk, hogy kiderült, Soros alapja megvált Tesla részvényeitől.A Tesla papírok ára idén közel 35 százalékot emelkedett, annak ellenére, hogy a profit aránya csökkent az autók eladási árának korábbi csökkentése miatt.