Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Fejleszti az ügyintézést az MVM: közös online felület lesz

Hírek2024. okt. 25.MTI

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-étől - közölte az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

A közleményben kiemelték, november elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők, az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), és az MVM Next elnevezésű applikációban tudja intézni energiaügyeit november 4-étől.

Példaként említik, hogy itt lehet megtekinteni az áram- és földgázszámlákat, diktálni a mérőállásokat.

Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra.

A közleményben felhívják a figyelmet arra, hogy az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár, az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, automatikusan értesülnek új számláikról.

Látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető.

Továbbá egy helyen lehet kezelni több ingatlan energiaügyeit.