Ha OOH reklám, akkor ODEX!

Hírek2018. szept 12.Növekedés.hu

Az ODEX függetlenségével, szakértelmével hatékony (látható, működő, megfizethető) megoldásokat kínál bárhol, bármilyen eszközön. Az Odex szolgáltatásai segítséget nyújtanak abban, hogy az OOH szektorban, valamennyi lehetőség közül a legjobbat, a leghatékonyabban és az elérhető legjobb áron biztosítsa ügyfelei számára, igazodva minden esetben az ügyfelek alapvető és speciális igényeihez egyaránt. De elsőként célszerű tisztázni, hogy mit is jelent az, hogy OOH szektor. A betűszó az angol out of home rövidítése, minden olyan hirdetési felületre vonatkozik, amely otthonunkon kívül található. Három részre oszlik, a kültéri, a beltéri, valamint az áruházi hirdetésekre. A kültéri reklám magában foglal minden olyan hirdetési eszközt, amellyel az utca embere találkozhat. A hagyományosnak tekinthető óriásplakát és city light berendezéseken túl, változatos, sokszínű megjelenési lehetőségek állnak még rendelkezésre, a jármű reklámtól a digitális technológiával működtetett eszközökig. A beltéri reklámeszközök olyan közösségi helyek beltéri reklámfelületeit foglalja magában, melyek a bevásárlóközpontoktól, a benzinkutakon át, éttermek, szórakozóhelyek vagy akár oktatási intézmények látogatóit célozzák meg. Továbbá eladáshelyi reklámeszközök, lehetőségek állnak rendelkezésre különböző hipermarketek elsősorban belső részein. Az Odex objektív felületválogatási módszere mindig az adott kampány céljainak maximális figyelembevételére összepontosít. A társaság rendelkezik minden olyan eszközzel, amely a közterületi kampányok megvalósításához szükséges, kutatási szoftverekkel és célcsoporttervező szoftverekkel egyaránt, szakmai múltja, tapasztalata, alapos helyismerete egyaránt ügyfelei javát szolgálják. Az Odex napi kapcsolatban áll a piac valamennyi médiatulajdonosával, naprakész információkkal, statisztikai adatokkal segíti ügyfeleit. Rálát a legújabb, legfrissebb, legaktuálisabb piaci kínálatra, és az innovatív lehetőségekre egyaránt. A társaság tevékenysége nem pusztán a médiaértékesítésben nyilvánul meg, ezen túlmenően vállal külsős megbízást, úgynevezett kampányelemzéseket, szakértést is.

Célunk, hogy az ügyfelek bizalma a piac iránt tovább erősödjön és azon hirdetők is, akik eddig még nem próbálták ki a közterület sokszínű kínálatát, részesüljenek annak előnyeiből.
A közterületi hirdetések páratlanul széles, földrajzilag és élethelyzetek alapján célozható elérést, valamint magas kontaktus gyakoriságot biztosítanak. Komplex piac ez, sokféle eszközzel és médiatulajdonossal, amely a a földrajzi szétszórtság miatt nehezen ellenőrizhető. Az ODEX függetlenségével, szakértelmével hatékony (látható, működő, megfizethető) megoldásokat kínál bárhol, bármilyen eszközön. Naprakész információk és kiemelkedő tapasztalata alapján segít tájékozódni ezen a komplex piacon, teljes mértékben leveszi az ezzel kapcsolatos terheket és költségeket az ügyfél válláról. De nézzük meg részletesebben egy kicsit a közterületi piac sajátosságait! Jellemző rá a sok felület, sok a billboard, és a city light, sokféle egyedi eszköz is rendelkezésre áll. Billboardból például több, mint 26 ezer, city light-ból 18 ezer, Mahir hengeroszlopból 2500, bevásárlókocsi plakátból pedig 54 ezer áll rendelkezésre. Ennek a sokfélségnek azonban ára van, mégpedig a sok tulajdonos. Ez azzal jár, hogy bonyolult a kapcsolattartás, a tájékozódás, a naprakész információk beszerzése. Bonyolult üzleti-szerződéses kapcsolatra van szükség ahhoz, ha egy hirdetni szándékozó egymaga próbál meg lépni ezen a területen. A sokféleséget érdemes kihasználni, egy tulajdonossal nem lehet homogén jó minőségű, teljes lefedettséget nyújtó kampányt kivitelezni. Érdemes tehát az Odexhez fordulni, amely egymaga képes átlátni és szervezni ezeket a felületeket. A közterületi reklámpiac számos csapdát is rejt magában. Nincs például egységes táblaminősítő rendszer, sok a rossz minőségű tábla. Ebből adódóan jellemző, hogy kevesebb a megfelelő minőségű tábla, mint megvásárolt. Ezáltal felértékelődik a hozzáférés. Az Odex megoldást kínál ezekre a problémákra. Rajta keresztül lehetővé válik a különböző metszetek szerinti célzás. Ez lehet például földrajzi szempontok szerinti, például a megcélzott közönség az ország valamelyik nagyvárosában, vagy megyéjében él. Az élethelyzet szerinti célzás - például a konditermeket vagy mondjuk a kávézókat látogató közönség elérés, de akár az adott vásárlás helyszínén megforduló látogatók célzása is.
Az Odex sokszínű és kreatív megoldásokkal áll ügyfelei rendelkezésére. Referenciái között megtalálhatók a legkülönbözőbb gazdasági területek jelentős képviselői, mint például az OTP, a McDonalds, a Borsodi, a K&H, a UPC, a Samsung, a Suzuki, a Mol, a Telenor, a Pepsi, vagy a H&M - és még számtalan ismert márka.
(X)

SIKERSZTORIK
100% pszichológia: Ebben rejlik a Facebook, Snapchat és az Instagram sikerének titka
A Facebook több mint 2 milliárd, az Instagram 800 millió felhasználóval büszkélkedhet, a Snapchat-et pedig körülbelül 180 millióan használják naponta. Valójában miért kapnak ezek az alkalmazások ekkora figyelmet? Összegyűjtöttük az öt legfontosabb okot.
Siker2018. feb 15.
Mit tennének a milliárdosok, ha mindenüket elvesztenék?
Bill Gates és Warren Buffett, akik egyébként hosszú ideje jó barátok, megosztották gondolataikat arról, mit tennének, ha mindenüket elvesztenék és a nulláról kellene felépíteniük az életüket.
Siker2018. ápr 28.
Hogyan legyünk sikeresek a 20-as, 30-as, 40-es éveinkben - az Alibaba tulajdonosának jó tanácsai
„Az életben nem az számít, hogy mennyi mindent értél el, hanem az, hogy hogyan élted meg a kemény napjaidat és a hibáidat.” Mondta Jack Ma.
Siker2018. feb 20.
Michael Bloomberg: öt tipp, hogy sikeres vállalkozó legyen
Mindössze öt dologról van szó, ám ezek betartásával lett sikeres vállalkozó Michael Bloomberg, akit később New York polgármesterének választottak.
Siker2018. máj 10.
Kezdő vállalkozó? Akkor erre az öt dologra figyeljen!
Bármibe, és bármikor is vág bele az ember, vannak általános szabályok, amelyek betartása nagy segítséget jelent a kezdő vállalkozónak. Mutatjuk, mit tart a legfontosabbnak egy sikeres vállalkozó, a JÓKENYÉR pékség tulajdonosa, Ludwig Klára.
Siker2018. nov 8.
Soros után ő a második leggazdagabb magyar
Thomas Peterffy, vagyis Péterffy Tamás 15-18 milliárd dollárra becsült vagyonával a világ 57. legtehetősebb embere.
Siker2019. jan 12.
Egy fiatal srác 100 millió fontos sportruházati márkát rakott össze Nagy-Britanniában
Nehéz elképzelni, hogy az alapításkor 19 éves Ben Francis-nak honnan volt ideje és energiája létrehozni és vezetni a Gymshark-ot.
Siker2018. okt 18.