Hagyja meg a papírt az ünnepi csomagoláshoz!
HírekAz NKM Földgázszolgáltató Zrt., illetve az NKM Áramszolgáltató Zrt. a Nemzeti Közművek csoport részeként országosan közel 4 millió ügyfél számára biztosítja szolgáltatásait az egyetemes- és versenypiacon, egyaránt. Ekkora mennyiségű ügyfél hatékony kiszolgálását elősegíti, ha minél többen állnak át a digitális ügyintézésre. Ez az ügyfelek számára is hasznos, mivel az e-mail postaládában bármikor megtekinthetők, könnyen rendszerezhetők és visszakereshetők a számlák. Érdemes tehát igénybe venni mindkét szolgáltató e-számla lehetőségeit, továbbá a társaságok online felületeit. Az NKM deklarált célja a működési hatékonyság folyamatos javítása, melynek egyik fontos pillére a digitális csatornákban rejlő költségoptimum megtalálása. Mindennek két fontos építő kövét használja a csoport. Az egyik a digitális számlabemutatás és azok ellenértékének online úton történő beszedése, vagyis az e-számlára és csekkmentes fizetésre terelés. A másik az ügyfélkiszolgálati csatornák tehermentesítése digitális csatornákkal (mobil applikációk, online ügyfélszolgálat használat). Az ügyfelek digitális felületek felé terelését például nyereményjáték is segíti, továbbá az e-számla igényléssel ezer forint garantált számlajóváírás jár. Az üzenet: hagyd meg a papírt az ünnepi csomagoláshoz! Kattanj az e-számlára és nyerj! Az e-számla (áram, gáz) már mobilon is elérhető, sőt megtekinthető és kifizethető. Ehhez csupán le kell tölteni a cégek mobilapplikációját. Online és okostelefonról is intézhető ezt követően a gáz- és áramszámlákkal kapcsolatos ügyek többsége. Fontos felhívni a figyelmet arra is, hogy a digitális felületeken nem csak kifizetni lehet a számlákat, de a hagyományos, telefonos módszernél sokkal egyszerűbben és hatékonyabban lehet a különböző földgáz- és áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeket intézni is. Bővebb információ: http://kattanjazeszamlara.hu/