Közeledik a Super Bowl - A Twitter is pénzt akar, de sokat
HírekA legnagyobb amerikai sportesemény hétvégéje alatt vagyonokat szokott keresni a Twitter a náluk futó reklámokból. Ebből idén sem akarnak kimaradni, de a helyzet nem könnyű, mivel rengeteg hirdető elfordult a platformtól - írja a VG.hu
Elon Musk és a Twitter mindent bevetne, hogy visszanyerje a platformra az onnan korábban pont Musk miatt elmenekült vállalatokat: szinte visszautasíthatatlan ajánlatokkal álltak elő a potenciális hirdetők számára - írja a VG.hu
A The Wall Street Journal értesülései szerint a Twitter képviselői már most bombázzák a lehetséges hirdetőket a last-minute ajánlatokkal, amelyeket az amerikai tévézés legnagyobb hétvégéjére állítottak össze.
A Twitternek és a hirdetőknek is különösen fontos három nap a Super Bowl hétvégéje: a 110 millió nézőt bevonzó meccs alatt a platform hatalmas forgalomnövekedést ér el, mivel az amerikai vállalatok igyekeznek élőben kommunikálni a fogyasztóikkal, illetve az amerikai foci szerelmesei is itt szokták megosztani véleményüket az eseménnyel kapcsolatban. A Twitter ezért éves bevételének tetemes részét ezen a hétvégén keresi meg: az elmúlt években 35 millió dolláros reklámbevételt könyvelt el átlagosan a cég három nap alatt.