MKB Bank: meglévő ügyfelek már digitálisan igényelhetik a Mosoly Személyi kölcsönt
HírekAz MKB Bank meglévő ügyfelei személyes fióklátogatás nélkül, online igényelhetik az MKB Mosoly Személyi Kölcsönt; az akár 2 millió forint hitelösszegre vonatkozó kérelem elbírálása egy munkanapon belül megtörténik.
A hiteligénylés felhasználóbarát folyamatát az MKB Bank a „használhatósági tesztek” során kért ügyfél-visszajelzések figyelembevételével alakította ki. A kényelmessé tett folyamat gyorsan és gördülékenyen vihető végig, így a bank digitális fejlesztési stratégiájában meghatározott ügyfélélményt biztosítja.
Pereczes János, az MKB Bank digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója elmondta:
Kiemelt célunk, hogy a digitális átállás vívmányait ügyfeleinkhez is eljuttassuk. Az MKB Online Mosoly Személyi Kölcsön fontos állomása a saját digitális átállásunknak és várhatóan az év közepéig az új ügyfelek számára is elérhetővé tesszük. Hiszünk benne, hogy a digitális ügyfélkiszolgálás egy folyamatosan növekvő szerepet fog betölteni a fedezetlen hitelezésben.
Az MKB felgyorsított digitális fejlesztési stratégiájának részeként a közelmúltban került bevezetésre a teljes fiókhálózatban elérhető Digitális Ügyfélhívó Rendszer, az MKB Mobilalkalmazásban egyszerűsített eljárás keretében igényelhető személyi kölcsön, valamint a lakossági és a vállalati ügyfelek számára egyaránt elérhető MKB VideóBANK szolgáltatás. Az MKB digitális szolgáltatásainak köre hamarosan újabb lehetőségekkel bővül.