Több, mint 20 év után vált logót a Burger King
HírekA Burger King újratervezte márkájának megjelenését, olvasható a reuters.com hírportálon. Módosul a logó, a termékek csomagolása és a éttermek design-ja annak érdekében, hogy tükrözze a változásokat, például azokat, amelyek az élelmiszeradalékok csökkentése miatt zajlanak.
Nagyon sokat tettünk a termék-minőség javítása és a fogyasztási élmény erősítése érdekében
mondta Fernando Machado, a Burger King tulajdonosának, a Restaurant Brands International-nek marketing-igazgatója.
Úgy éreztük, hogy ha mindezt egy új, látványos megjelenéssel kötjük össze, segít érzékeltetni vendégeinkkel, hogy a mi márkánk folyamatosan fejlődik.
Az új arculat, amely több, mint 20 éve az első változtatás a Burger King életében, tartalmaz egy olyan új, ívelt keretekkel övezett logó-t, amely tükrözi a burgerek és egyéb termékek formavilágát.
A barna, piros és zöld árnyalatú, erőteljes színek a Burger King nyílt lángon történő sütési folyamatára, valamint a friss kellékek széleskörű alkalmazására utalnak, magyarázta a főigazgató.
A Burger King néhány hónapja bejelentette: vezértermékéről, a Whopper burger-ről minden mestereséges színezéket és tartósító szert eltávolít és egyre több egészséges ételválasztékot vezet be, hogy a változó fogyasztói ízlést kövesse.
A vállalat hírhedten furcsa, műanyag maszkot viselő reklámfigurája – a Király – nem változik.
Úgy szeretjük, ahogy van, és a jövőben is furcsa kinézetű lesz.