Kötelező az időpontfoglalás a NAV-ablakoknál
NAV InfotárA személyes ügyeket szerdától csak előzetes időpontfoglalással lehet a NAV-ablakoknál intézni.
A kormány által kihirdetett vészhelyzethez kapcsolódó intézkedések betartását szolgálja a NAV-ablakok új működési rendje.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tájékoztatása szerint ahogy a Kormányablakokban, úgy az ott működő NAV-ablakokban is 2020. november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség.
A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalhat.
A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ.