Ezt a kérdést teszi fel minden nap a Zoom vezérigazgatója az üzleti siker érdekében

Siker2020. dec. 20.Növekedés.hu

Nagyon megnőtt a kereslet a videokonferenciás szolgáltatást nyújtó Zoom iránt. Eric Yuan, a Zoom alapítójának és vezérigazgatójának egy munkanap akár 19 értekezlete is lehet. Minden reggel és este azon gondolkodik, hogy ha előröl kezdhetné, mit tenne másképp, hogy még sikeresebbek legyenek.

Kevés cégnél volt akkora növekedés idén, mint a Zoomnál. Az eredetileg vállalati csevegésre tervezett Zoom ebben az évben a vállalati kommunikációtól kezdve, az üzleti találkozókon át, az iskolai órák, születésnapok, edzések és esküvők megtartására szerte a világon alkalmazták.

Eric Yuan, a Zoom alapítója és vezérigazgatója elmondta: a megnövekedett igény miatt még több időt kell fordítaniuk a fogyasztói igények kielégítésére. Egy nap akár 19 értekezlete is lehet, de elmondása szerint a pozitív dolgokra koncentrál, és örül annak, hogy segítségükkel az emberek kapcsolatba tudnak maradni egymással a pandémia idején is.

A hosszú munkanapok ellenére minden nap tartja magát egy rutinhoz: amikor felébred, mindig arra gondol, hogy mit tehetne aznap másképp. Aztán esténként, mikor akad 15 szabad perce, „gondolkodva meditál” egyet, és megint arra gondol: ha aznap előröl kezdhetné, mit csinálna másként? Ez a gyakorlat segít összpontosítani, rávezeti Yuant arra, hogyan válhat jobb vezetővé és hogyan tud még jobb terméket alkotni.

A vállalat egyik legfontosabb célja, hogy az alkalmazottak büszkék legyenek a munkájukra. A Zoom körülbelül 2400 alkalmazottal kezdte az évet, ma már nagyjából 3400-an dolgoznak ott. Az alkalmazottak és a vezérigazgató is mindig elgondolkodik azon, mit tehetnének másképp, hogy még jobban teljesíthessenek, még sikeresebbek legyenek. Ennek szellemében fejlesztik a Zoom szolgáltatásait is.

Eric Yuan szerint az, hogy folyamatosan azon munkálkodnak, hogy önmaguk jobb verziói legyenek, különbözteti meg őket a többi videókonferenciás-cégtől.

Manapság a Zoom rendszeresen napi 300 millió résztvevőt lát az értekezleteken. Egy évvel ezelőtt napi körülbelül 10 millió felhasználó használta a felületet. Az egyik legutóbbi jelentésük szerint a Zoom harmadik negyedévi teljes bevétele 777,2 millió dollár volt, ami 367 százalékkal magasabb az előző évinél. A Forbes szerin Yuan részesedése a cégben 17,9 milliárd dollár.

Az idén tapasztalt hatalmas siker ellenére Yuan azt állítja, a vezetéssel kapcsolatos nézetei nem változtak:

Számomra, mint a Zoom vezérigazgatója, a legfontosabb, hogy miként biztosíthatom, hogy minden alkalmazott boldog legyen. Együtt pedig boldoggá tesszük ügyfeleinket.

(via CNBC)