Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Árvízhelyzet: A 4iG Csoport díjmentes mobilinternettel, hanghívással, és helyszíni segítségnyújtással segít  

Tech2024. szept. 19.Növekedés.hu

A 4iG Csoport leányvállalata, a Vodafone Magyarország az árvízhelyzetre való tekintettel 3 napig díjmentesen elérhető 5 GB mobilinternettel támogatja a lakossági havidíjas mobil előfizetőit - olvasható a vállalat közleményében.

  • A feltöltőkártyás ügyfeleket – amennyiben aktiválják telefonjukon a szolgáltatást – 3 napra szóló korlátlan beszélgetéssel segítik a kapcsolattartásban.
  • Az ügyfelek mindkét lehetőséget újra aktiválhatják 3 nap leteltével, így akár 10 GB díjmentes mobilinternetet vehetnek igénybe.
  • A 4iG Csoport önkéntesei az Ökumenikus Segélyszervezet munkatársaival közösen nyújtanak segítséget az árvízkárok megelőzési munkálataiban.

Az elmúlt évtized egyik legnagyobb árvízére készül Magyarország. A 4iG Csoport felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy azonnali és valós segítséget nyújtson szükség esetén, a kialakult vészhelyzetben pedig kiemelten fontos a kapcsolattartás megkönnyítése - olvasható a 4iG Csoport közleményében.

A 4iG Csoport tagvállalata, a Vodafone Magyarország 3 napig díjmentes 5 GB mobilinternetet biztosít lakossági mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelei számára, amelyet a szolgáltató lakossági mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelei szeptember 23. 12:00-ig tudnak aktiválni a 1270-es telefonszámra küldött SOS5GB SMS-kóddal. A díjmentes mobilnetet a Vodafone Magyarország belföldi hálózatán és az EU-n belül is felhasználhatják a szolgáltató ügyfelei.A szolgáltató a feltöltőkártyás ügyfelei számára is igyekszik segítséget nyújtani korlátlan, díjmentes beszélgetés biztosításával.

Az ügyfelek szeptember 23. 12:00-ig szintén a 1270-es telefonszámra küldött SOSHIVAS SMS-kóddal tudják aktiválni a díjmentes hívás lehetőségét magyar normál díjas számokra.

Az SMS-kód elküldését követően a díjmentes korlátlan beszélgetés vagy a keretbe foglalt 5 GB mobilinternet automatikusan aktiválódik az ügyfelek számára, további teendőjük nincs. Az ügyfelek mindkét lehetőséget újra aktiválhatják 3 nap leteltével, amennyiben erre szeptember 23. 12:00-át megelőzően kerül sor.

A 4iG Csoport mindezek mellett helyszíni segítséget is nyújt az árvízzel sújtott területeken.

A Vodafone Magyarország, a DIGI és az Invitech önkéntesei az Ökumenikus Segélyszervezet munkatársaival közösen segítenek az árvízkárok megelőzésben, többek között a Duna menti kistelepüléseken - fogalmaz a vállalatcsoport.