Még mindig a televíziós reklámok befolyásolnak a legjobban

Elemzések2018. nov. 14.Növekedés.hu

A televíziós reklámok és a személyes ajánlások ösztönzik leginkább a középkorúakat a vásárlásra, derült ki egy amerikai közvéleménykutatásból.

A YouGov és a MarketingCharts 1965 és 1981 között született embereket kérdezett meg arról, hogy mi befolyásolja őket egy termék megvásárlásakor. A felmérés szerint az X generációt legjobban TV-hirdetések és személyes ajánlások ösztönzik.

A marketing világában legfőképp a milleniumi korosztály a célcsoport, azaz a digitális bennszülöttek, akik 1980 és 2000 között születtek.

Sokszor jellemzik őket hedonistaként, fogyasztás-orientáltként, így kétségkívül fontos közönség, azonban nem szabad megfeledkezni az X generációról sem. Ugyanis azoknak, akik a 1965 és 1981 között születtek, a legmagasabb az átlagjövedelmük az Egyesült Államokban. Az Egyesült Államok Népszámlálási Hivatala szerint a következőképp alakulnak a medián jövedelmek:

  • a 35-44 évesek vezette háztartások medián jövedelme 78,368 dollár
  • a 45-54 évesekének a 80,671 dollár
  • a 25-34 évesekének 62,294 dollár
  • az ennél is fiatalabbaknak 40,000 dollár.