Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Bejött az útdíjfizetési szolgáltató új stratégiája - Egy éve nyílt meg a Budapest belvárosi kirendeltség

Hírek2020. szept. 15.Növekedés.hu

Egyre nagyobb igény mutatkozik a városon belüli ügyintézési lehetőségre: közel négyezren fordultak meg a nyitás óta eltelt egy év alatt a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. új, Budapest belvárosi kirendeltségén, ahol rövid idő elteltével meg kellett duplázni az ügyfélkiszolgálási kapacitást. De Székesfehérváron is nőtt az ügyfélforgalom – ott egy éve költözött az ügyfélszolgálat a városba az M7-es autópálya pihenőjéből.

Bár a díjköteles utak főként a településeken kívül haladnak, egyre nagyobb igény mutatkozik arra, hogy az útdíjfizetéssel kapcsolatos ügyeket városon belül tudják intézni az ügyfelek. Ehhez az elváráshoz igazodva döntött úgy tavaly a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) vezetése, hogy nemcsak autóval, hanem tömegközlekedéssel, kerékpárral vagy akár gyalogosan is jól megközelíthető helyszínekre viszi ügyfélszolgálatait.

E stratégia jegyében nyitotta meg 19. kirendeltségét 2019. szeptemberében a NÚSZ Zrt. Budapest belvárosában, a Rumbach Sebestyén utca 19-21. szám alatt.

„A nyitás óta eltelt egy évben közel négyezren fordultak meg a NÚSZ legújabb ügyfélszolgálatán”

– mondta Bartal Tamás, a társaság vezérigazgatója.

A legtöbben – mintegy kétezren – főként az e-matricához kapcsolódó szolgáltatások miatt keresték fel a Rumbach Centerben található ügyfélpultot, melyből rövid időn belül még egyet ki kellett alakítani a folyamatosan növekvő ügyfélforgalom miatt.

A NÚSZ 19 kirendeltsége közül egyébként a nyolcadik legforgalmasabb ügyfélszolgálata lett a belvárosi iroda.

A főváros jelentőségét mutatja, hogy a NÚSZ minden évben a Pest megyei e-matricából értékesíti a legtöbbet: az év első nyolc hónapjában közel 1,1 millió darab fogyott ebből a típusból. Az ötezer forintba kerülő Pest megyei matrica révén ugyanis több mint 3 millió ember 300 kilométernyi gyorsforgalmi utat tud használni Budapesten és az agglomerációban 13 hónapon keresztül.

A vidéki ügyfélszolgálatok közül továbbra is az egyik legnépszerűbb a székesfehérvári, amely szintén egy éve nyitotta meg kapuit a megyeszékhelyen. Korábban az M7-es autópálya 59-es kilométerszelvényénél található pihenőben működött, s a magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás, valamint a zavartalan és kiegyensúlyozott működés hosszú távú biztosítása érdekében költözött a városba.

„Ügyfeleink döntő többsége ugyanis a városból autózott ki ügyintézésre az autópálya melletti irodába. A növekvő forgalom azt mutatja: ügyfeleink örülnek annak, hogy a NÚSZ beköltözött városba”

– tette hozzá Bartal Tamás.

Az éves megyei e-matricák értékesítését tekintve Fejér megye az előkelő második helyen áll az országos rangsorban. Idén az első nyolc hónapban több mint 220 ezer darab Fejér megyei matricát vásároltak az autósok. A legkelendőbb továbbra is a Pest és Fejér megyei matricakombináció, ilyet eddig 199 ezer rendszámra váltottak. Kizárólag Fejér megyére érvényes matricát 16 ezer rendszámra vettek a közlekedők.