Így változnak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei

Hírek2024. júl. 12.Növekedés.hu

Az E.ON Hungária Csoport a 2024. júliusában lezárult egyetemes szolgáltatóváltást követően változatlanul üzemelteti és fejleszti áram- és gázhálózatait, több millió ügyfele számára garantálva a biztonságos energiaellátást. A változás kizárólag az egyetemes szolgáltatást érinti, az E.ON Hungária Csoport több millió áram- és gázhálózati ügyfelének, valamint versenypiaci ügyfelének kiszolgálása folyamatos.

Az E.ON Hungária Csoport még 2022 áprilisában értékesítette egyetemes energiaszolgáltatást nyújtó leányvállalatát, az E.ON Áramszolgáltató Kft.-t az MVM Csoport részére, a cég 2024. június 30-án jogilag is beolvadt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be.

Egyetemes áramszolgáltatási portfóliójának értékesítése az érintett ügyfelek számára azt jelenti, hogy a jövőben az MVM Csoportnak fizetik számláikat, miközben az energiahálózat üzemeltetője és fenntartója továbbra is az E.ON Hungária Csoport marad.

Az E.ON cégcsoport az Észak- és Dél-Dunántúl, valamint Pest vármegye és Budapest áramhálózatát, valamint a Dunántúl hat vármegyéjének gázhálózatát üzemelteti és fejleszti, több millió ügyfele számára biztosítva a biztonságos energiaellátást.

Az egyetemes szolgáltatóváltás nem érinti az E.ON Hungária Csoport versenypiaci ügyfeleit. Áram- és gázértékesítési szolgáltatása változatlan feltételek mellett érhető el vállalkozások számára, ahogy az egész ország területén telepít lakossági és üzleti ügyfelek számára napelemes rendszereket, hőszivattyúkat, hűtő-fűtő okosklímákat és nyújt költséghatékony energetikai szolgáltatásokat.

A személyes ügyintézés 2024. július 1-jét követően számos esetben megváltozik. Az E.ON ügyfélszolgálati irodákbanhálózati, műszaki ügyeket, egyedi igényeket intézhetnek az ügyfelek.

Az E.ON ügyfélszolgálatain intézhető ügyek:

  • teljesítménybővítés
  • új bekapcsolás
  • háztartási méretű kiserőmű (napelemes rendszer) vagy hőszivattyú vagy elektromosautó-töltő igény
  • mérőhelyi munkák megrendelése
  • hálózati csatlakozási és hálózathasználati szerződéskötés
  • felhasználási hely címének módosítása
  • hálózatfejlesztés díjának vagy hálózati csatlakozás díjának befizetése
  • szabálytalan vételezés bejelentése
  • mérőhiba vagy kárigény bejelentése
  • tervezett üzemszünettel kapcsolatos megkeresés vagy gallyazás esetén feszültségmentesítés igénylése
  • éves fényképes óraállás bejelentése
  • védett fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek intézése
  • előre fizetős mérő cseréje (nem védett fogyasztóként)
  • visszakapcsolási díj befizetése
  • rendszerhasználati díj fizetés; számlázással kapcsolatos ügyek (közvetlen rendszerhasználati díjfizetők esetén).

A mérőórák éves személyes leolvasását továbbra is az E.ON leolvasói végzik a Dunántúlon.

Az E.ON ügyfélszolgálati irodái megtalálhatók az alábbi városokban: Budapest, Érd, Bicske, Dunaújváros, Esztergom, Győr, Kaposvár, Nagykanizsa, Pécs, Sopron, Székesfehérvár, Szekszárd, Szombathely, Tatabánya, Veszprém, Zalaegerszeg.

Az egyetemes szolgáltatóváltást követően megváltoztak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei.

Telefonos elérhetőségek:

E.ON központi ügyfélszolgálat

mobil:06 (20/30/70) 459 9711, vezetékes:06 (52) 512 401

 Email elérhetőségek:

Általános ügyintézés: aramhalozat@eon.hu

Visszakapcsolás, befizetésigazolás: visszakapcsolas@eon.hu

Minden elérhetőség, az ügyfélszolgálati irodák címe és nyitvatartása megtalálható az eon.hu oldalon.