Így változnak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei
HírekAz E.ON Hungária Csoport a 2024. júliusában lezárult egyetemes szolgáltatóváltást követően változatlanul üzemelteti és fejleszti áram- és gázhálózatait, több millió ügyfele számára garantálva a biztonságos energiaellátást. A változás kizárólag az egyetemes szolgáltatást érinti, az E.ON Hungária Csoport több millió áram- és gázhálózati ügyfelének, valamint versenypiaci ügyfelének kiszolgálása folyamatos.
Az E.ON Hungária Csoport még 2022 áprilisában értékesítette egyetemes energiaszolgáltatást nyújtó leányvállalatát, az E.ON Áramszolgáltató Kft.-t az MVM Csoport részére, a cég 2024. június 30-án jogilag is beolvadt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be.
Egyetemes áramszolgáltatási portfóliójának értékesítése az érintett ügyfelek számára azt jelenti, hogy a jövőben az MVM Csoportnak fizetik számláikat, miközben az energiahálózat üzemeltetője és fenntartója továbbra is az E.ON Hungária Csoport marad.
Az E.ON cégcsoport az Észak- és Dél-Dunántúl, valamint Pest vármegye és Budapest áramhálózatát, valamint a Dunántúl hat vármegyéjének gázhálózatát üzemelteti és fejleszti, több millió ügyfele számára biztosítva a biztonságos energiaellátást.
Az egyetemes szolgáltatóváltás nem érinti az E.ON Hungária Csoport versenypiaci ügyfeleit. Áram- és gázértékesítési szolgáltatása változatlan feltételek mellett érhető el vállalkozások számára, ahogy az egész ország területén telepít lakossági és üzleti ügyfelek számára napelemes rendszereket, hőszivattyúkat, hűtő-fűtő okosklímákat és nyújt költséghatékony energetikai szolgáltatásokat.
A személyes ügyintézés 2024. július 1-jét követően számos esetben megváltozik. Az E.ON ügyfélszolgálati irodákbanhálózati, műszaki ügyeket, egyedi igényeket intézhetnek az ügyfelek.
Az E.ON ügyfélszolgálatain intézhető ügyek:
- teljesítménybővítés
- új bekapcsolás
- háztartási méretű kiserőmű (napelemes rendszer) vagy hőszivattyú vagy elektromosautó-töltő igény
- mérőhelyi munkák megrendelése
- hálózati csatlakozási és hálózathasználati szerződéskötés
- felhasználási hely címének módosítása
- hálózatfejlesztés díjának vagy hálózati csatlakozás díjának befizetése
- szabálytalan vételezés bejelentése
- mérőhiba vagy kárigény bejelentése
- tervezett üzemszünettel kapcsolatos megkeresés vagy gallyazás esetén feszültségmentesítés igénylése
- éves fényképes óraállás bejelentése
- védett fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek intézése
- előre fizetős mérő cseréje (nem védett fogyasztóként)
- visszakapcsolási díj befizetése
- rendszerhasználati díj fizetés; számlázással kapcsolatos ügyek (közvetlen rendszerhasználati díjfizetők esetén).
A mérőórák éves személyes leolvasását továbbra is az E.ON leolvasói végzik a Dunántúlon.
Az E.ON ügyfélszolgálati irodái megtalálhatók az alábbi városokban: Budapest, Érd, Bicske, Dunaújváros, Esztergom, Győr, Kaposvár, Nagykanizsa, Pécs, Sopron, Székesfehérvár, Szekszárd, Szombathely, Tatabánya, Veszprém, Zalaegerszeg.
Az egyetemes szolgáltatóváltást követően megváltoztak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei.
Telefonos elérhetőségek:
E.ON központi ügyfélszolgálat
mobil:06 (20/30/70) 459 9711, vezetékes:06 (52) 512 401
Email elérhetőségek:
Általános ügyintézés: aramhalozat@eon.hu
Visszakapcsolás, befizetésigazolás: visszakapcsolas@eon.hu
Minden elérhetőség, az ügyfélszolgálati irodák címe és nyitvatartása megtalálható az eon.hu oldalon.