Az adatok időállapota: késletetett. | Jogi nyilatkozat

Magyar reklámok az Ersténél

Hírek2023. jún. 16.Növekedés.hu

Ismerős környezet és helyzetek, barátságos arcok. Minden elemében magyar, emberközeli és életszerű új reklámfilmekkel mutatkozik be az Erste. Az új marketingstratégia jegyében készült filmek szereplői önmagukat játsszák, és bemutatják, milyen #higgymagadban pillanatokban tud segíteni az Erste.

Június közepén mutatkozik be az Erste itthon, hazai ötlet alapján készült reklámfilmje. Az új marketingstratégia jegyében készült filmek olyan mindennapi helyzeteket villantanak fel, amelyekben az Erste segíteni tud azoknak, akik hisznek magukban, vagy éppen jól jönne nekik egy bank, amely hisz bennük.

Közelebb hozzuk a bankolást az emberekhez. Meg szeretnénk mutatni, hogy lehet másként csinálni, lehet a pénzügyeket szeretni is. A pénz kezelése sokak számára nehéznek és bonyolultnak tűnik, de mi ledöntjük ezeket a régi tabukat, megmutatjuk, hogy mindez lehet egyszerű, érthető. Arra biztatunk mindenkit, hogy bátran forduljon segítségért hozzánk

hangsúlyozta Blaumann Debóra, az Erste marketing és pr területének vezetője.
 
Az új marketingstratégia érezhető változást hozott a bank kommunikációjában. Az Erste világosabban beszél, közérthetően igyekszik elmagyarázni, mit ajánl, kerüli a banki és jogi szakzsargont, ahol csak lehet, eltünteti az apróbetűket – hogy mindenki számára érthető legyen a bankolás.
 
Új fiókjait is az ügyfelek igényeihez igazodva alakította ki: elkülönített tárgyalókba elvonulva lehet a tanácsadókkal átbeszélni a másra nem tartozó pénzügyeket, míg a gyors ügyeket rögtön a belépés után a pultnál is intézhetik.
 
A fiókokba már kutyasétáltatás közben is be lehet ugrani, míg a George Weben és a George Appon bármikor, bárhonnan lehet Erste számlát nyitni, befektetni vagy akár személyi kölcsönt igényelni.
A letisztult kommunikációt tükrözi a modern, egyszerű új arculat, és a köznyelvhez igazodó új névhasználat is.
 
Az Erste új reklámfilmje az embereket ünnepli, az ők mindennapi #higgymagadban pillanatait élteti.
 
A hétköznapi emberekhez szól, elmondja nekik, mennyire jó, amit csinálnak, biztatja őket, hogy csak így tovább.