Idén is indít fenntarthatósági kampányt az UniCredit Csoport
PénzügyAz UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A bank idei fenntarthatósági kampányában a tavalyihoz hasonlóan ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, akik számára nemcsak finanszírozást biztosít, de közös célok vezérlik őket a fenntartható jövő megteremtése érdekében.
Az UniCredit Csoport ESG vállalásait a magyar bank gyakorlatában a zöld célú termékek, a fenntarthatósághoz kötődő befektetés, a napi működésben a környezeti szempontú változások és szabályozások, valamint a munkatársak aktív bevonása egyaránt jellemzi – áll a pénzintézet közleményében. Az üzletileg fenntartható, etikus működés 2020-ban magasabb szintre lépett a Social Impact Banking tevékenység elindításával, majd újabb termékek, így a zöldhitel és a zöld jelzáloghitel bevezetésével, jelzálogbankunk pedig zöld kötvény kibocsátásával.
Különleges kutatásban mérték fel, hogy milyen az egyes generációk hozzáállása a fenntarthatósághoz, az eredményeket pedig közzétettük, illetve podcast-ot indítottak a fenntarthatóságról.
Az e téren elért eredményeket mutatja az idén elnyert "Effekt 2030 - A közösségi befektetések" díj elnyerése az „Esélyteremtő üzlet” kategóriában, melyet a társadalom számára mérhető értéket teremtő szervezetek finanszírozását megvalósító social impact bankinggal nyertünk el.
A 2020-as jubileumi kampány után idén is bemutatják néhány stratégiai partner ügyfelüket, amelyek környezettudatosan működnek. A kampányban szereplő ügyfelekkel videókat készítettek.
Az Alteo Csoport, a MIRELITE MIRSA Zrt. és az UTB Envirotec Zrt. a maguk területén ismert cégek, amelyek innovatív eszközökkel, illetve kicsi, de kreatív megoldásokkal fenntartható módon dolgoznak a fenntarthatóságért.
A videók a kampány aloldalán Számít a jövő (unicreditbank.hu) tekinthetők meg.